اخبار خودرو:خودرو پیش فروش شده نباید iبه قیمت تازه عرضه شود، ۴ آبان ۹۱

این خبر امروز پنجشنبه ۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

خودرو پیش فروش شده نباید iبه قیمت تازه عرضه شود

عصر خودرو : مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه نمایندگی‌های خودرو حق گران‌فروشی ندارند، گفت: اگر خودرویی پیش‌فروش شده نباید iبه قیمت تازه عرضه شود و در صورت ملاحظه، با این تخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا حسین نجف‌زاده با بیان این مطلب تصریح نمود: نمایندگی‌های فروش خودرو باید مطابق با قوانین عمل نمایند و از سوء استفاده از شرایط بپرهیزند زیرا اگر موردی در این رابطه ملاحظه شود، برابر قانون برخورد خواهد شد و جریمه می‌شوند.
وی ادامه داد: در این زمینه یک مورد گزارش تفسیری iبه دست ما رسید که پرونده‌ای برای آن تشکیل شده و در دست بررسی است.
مدیر کلتعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه iبه نوسان قیمت در بازار خودروهای دسته دوم نیز اشاره نمود و یادآور شد: تعزیرات حکومتی در این موضوع وارد نمی‌شود زیرا بر اساس قانون، کالاهای دسته دوم مشمول بحث نظارت نمی باش و معامله‌ها در این زمینه توافقی است.
وی در پایان تاکید نمود: در وضعیت کنونی، گران‌فروشی و ایجاد اخلال در بازار تخلفی بزرگ است که با آن برخورد قاطع خواهد شد.

جمعه ۵ آبان   ۵:۲۳

منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. reza:

    واقعا مسخره کردن خودشون رو واضح صحبت نمیکنن. من تیبا ثبت نام کردم قبل از اعلام گرونی ها به قیمت ۱۲ ملیون و ۸۵۰ هزار تومن آخرش نوشته به قیمت روز محاسبه میشه و الان ۱۵ ملیون و خورده ای شده این خودرو که پیش فروش قدیم بوده چرا باید به قیت الان با من حساب بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسئولین خوابن یا خودشون رو به خواب زدن؟؟؟؟؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.