اخبار خودرو:رانا ۲۷ میلیون تومانی شد، ۲ آبان ۹۱

این خبر امروز سه شنبه ۲ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

رانا ۲۷ میلیون تومانی شد

عصر خودرو : خودرو رانا که قرار بود با قیمت حدود ۱۵ میلیون تومان در اختیار مشتری قرار گیرد این روزها با قیمت بیش از ۲۷ میلیون در بازار آزاد خرید و فروش می گردد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل ازممتازنیوز، در تب و تاب این روزهای بازار خودرو، تفاوت ۶ میلیونی قیمت رانا با قیمت مصوب سازمان حمایت، سبب تعجب خریداران شده است.
بر همین اساس خودروی ملی رانا با موتور ۱۶۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ در بازار آزاد با قیمتی بیش از ۲۷ میلیون تومان iبه فروش می رسد که تحویل آن نیز در مدت وقت ۲۰ روز کاری انجام می گیرد.
لازم iبه ذکر است این خودرو در ابتدای سال با وعده قیمت ۱۵ میلیون تومانی از سوی شرکت ایران خودرو پیش فروش شد اما iبه یکباره در ابتدای مهرماه و آغاز اولین موعد تحویل محصولات پیش فروش شده، اعلام قیمت ۲۱ میلیون و۵۰۰ هزار تومانی از سوی کارخانه، مشتریان را شوکه نمود.

سه شنبه ۲ آبان   ۳:۸

منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. همت زاده:

    وقتی با افتخار تمام در عرض ۱۵ دقیقه چندین هزار خودرو پیش فروش میکنن به دلالا آخرش میشه این بازار سیاه فیشای رانا که از وسط تابستون به راه بود…..ایران خودرو شعور نداشت که بفهمه همچین دللال بازاری پیش خواهداومد؟چرا داشت ولی اصل منافعشونه نه وضع مردم………..خداازتون نگذره…
    ما مردم از همه جا بیخبر فقط این آخر عمری بعد عمری وانت سوار شدن میخواستیم یه سواری بگیریم ….کردنش ۲۱٫۵ ملیون…

  2. فردین پازوکی:

    من با پرداخت ۲۱/۵ میلیون ( با ثبت نام تحویل مهر ۹۱ )و تسویه کامل ” تا کنون ماشین رانا را به دلیل نداشتن خودر ، تحویل نگرفته ام ولی حالا معلوم میشود که خودروی رانا را به صورت آزاد و قیمت ۲۷ میلیون طی مدت ۲۰ روز تحویل میدهند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.