اخبار خودرو:پیگیری مجلس برای حل مشکلات صنعت خودرو و قطعه، ۴ آبان ۹۱

این خبر امروز پنجشنبه ۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

پیگیری مجلس برای حل مشکلات صنعت خودرو و قطعه

عصر خودرو : دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران از پیگیری کمیسیون‌های صنایع و معادن و اقتصاد مجلس برای حل مشکلات صنعت خودرو و قطعه خبر داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا ساسان قربانی اظهار نمود: کمیسیون‌های صنایع و معادن و اقتصاد مجلس فعالانه پیگیر حل مشکلات مبتلابه صنعت خودرو و قطعه می باشند.
وی با بیان اینکه جلسات مشترکی با حضور مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، قطعه‌سازان، خودروسازان و نمایندگان مجلس در حال انجام است، خاطرنشان نمود: در این میان وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز پیگیر اعطای تسهیلات iبه قطعه‌سازان بوده و لیست واحدهای قطعه‌سازی دچار بحران iبه وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده است.
قربانی ادامه داد: همچنین مسوولان بانک مرکزی نیز iبه دنبال ثبات نرخ ارز می باشند تا با تثبیت قیمت مواد اولیه و iبها‌های تولید قطعه‌سازان و خودروسازان این امکان را پپدا نمایند که با برآورد iبها‌ها برنامه‌ریزی دقیقی برای تولید محصولات انجام دهند.
دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران با بیان اینکه امیدواریم نتیجه این جلسات مثبت بوده و iبه نجات صنعت قطعه و خودرو منجر شود، تصریح نمود: در آن شرایط می‌توان امیدوار بود که وضعیت این صنعت ابتدا iبه ثبات رسیده و پس از آن iبه تدریج شاهد جبران افت تولید خودرو در ماه‌های آینده باشیم.

جمعه ۵ آبان   ۴:۵۹

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.