اخبار <="color: #ff0000;">خودرو:کوچولوی امریکایی با ۵ ستاره ایمنی، ۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

کوچولوی امریکایی با ۵ ستاره ایمنی

عصر خودرو: خودرو دارت از برند دوج با کسب عنوان پنج ستاره مقام اول ایمنی را در میان خودروهای کوچک آمریکا iبه دست آورد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از سایپانیوز بر اساس رتبه بندی اداره ملی ایمنی بزرگراه های آمریکا خودروی دارت مدل ۲۰۲۴ از خودروسازی دوج آمریکا در موقعیت مناسبی قرار دارد و از سرنشینان خود محافظت می نماید.
چند هفته پیش از اعلام این خبر نیز مؤسسه بیمه ای ایمنی بزرگراه نیز دارت را iبه عنوان خودروی ایمن در صدر جدول خودروهای مورد تأیید خود قرار داد.
دارت در تست های تصادف از رو iبه رو و از پهلو پنج ستاره و در تست تصادف از نوع قلت خوردن خودرو، چهار ستاره و در مجموع از لحاظ ایمنی کلی پنج ستاره معرفی شده است.
کرایسلر در ساخت این خودرو از ده ایربگ استفاده نموده است. در ضمن فناوری هایی همچون کنترل اصطکاک، کنترل ثبات الکترونیک و فناوری ممانعت از قلت خوردن خودرو iبه انضمام ترمز ضد قفل روی هر چهار چرخ و سیستم توزیع متوازن نیروی ترمز در این خودرو iبه کار رفته اند. برای بالا رفتن ایمنی، مونیتور نقاط کور، چشمی دنده عقب و دوربین دید عقب نیز در این خودرو نصب شده ند.
در حال حاضر رقبای دارت را کروز شورولت و سیویک هندا تشکیل می دهند، هیوندایی الانترا در مجموع پنج ستاره هست اما در تصادف از رو iبه رو چهار ستاره iبه حساب می آید. همچنین خودروهای فوکس فورد، مزدا۳، کرولای تویوتا چهارستاره اند.

چهارشنبه ۳ آبان   ۵:۸

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.