اخبار سینما:مسئولان اجازه کتبی بدهند برای گلریزان iبه بازار می‌روم/دو سال است منتظر تاسیس موزه هستم۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

عزت‌الله انتظامی در گفت‌وگو با هنرآنلاین

وضعیت جسمی عزت‌الله انتظامی این روزها iبهتر است و می‌گوید اگر اجازه کتبی مسئولان را داشته باشم بلافاصله برای گلریزان iبه بازار می‌رود. او همچنین از عدم ساخت موزه‌ در خانه‌اش شکایت دارد.

عزت الله انتظامی‌هنرمند با سابقه تئاتر،سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین درباره وضعیت فعلی سلامت خود گفت: خوشبختانه پایم iبهتر شده است.البته التیام زخم پایم iبه سبب عملی که روی استخوان آن انجام شده اندکی طول می‌کشد ولی در حال حاضر iبهترم و کم کم مشغول از سرگیری وظایف خود هستم.

او افزود: باید از آقای iبهرام اسدی مدیر عامل بیمارستان پارسیان تشکر ویژه ای داشته باشم چون ایشان با محبت بسیار iبهترین پذیرایی را از من در این بیمارستان iبه عمل آورد و بدون هیچ چشم داشتی همه کارهای من را انجام دادند.

بازیگر سریال”هزار دستان”در پاسخ iبه سوالی در مورد احتمال برگزاری مجدد برنامه گلریزان در بازار تهران که قرار بود توسط او انجام شود گفت: ما از طریق هیات مدیره خانه تئاتر برای انجام این کار اقدام نمودیم و در تلویزیون هم در این باره صحبت شد اما متاسفانه در آخرین لحظه اجرای این برنامه توسط بعضی از مسئولان دولتی رد شد.

انتظامی‌تصریح نمود: من iبه قانون و مقامات دولتی احترام می‌گذارم و iبه همین خاطر با صلاحدید این مقامات گلریزان را لغو نمودم.اما خطر سرمای کشنده و حمله گرگها iبه مردم با پیشرفت فصل سرما هر روز بیشتر می‌شود و نیاز است تا برای مردمی‌که آنجا می باشند خانه‌های مقاوم ساخته شود، اگر مقامات دولتی کتبا iبه خانه تئاتر یا وزارت ارشاد موافقت خود را با این مساله ابلاغ نمایند، من حاضرم بلافاصله برنامه گلریزان را اجرایی کنم تا برای حفظ مردم از سرمای کشنده این ناحیه که حتی در تیرماه هم آزار دهنده است،اقدامی‌فوری iبه عمل آید.

این هنرمند که مدتی است قرار است خانه اش تبدیل iبه موزه تئاتر شود، درباره این پروژه و آخرین وضعیت آن iبه خبرنگار هنر آنلاین گفت:دو سال است که خانه ام را iبه همراه جوایز و کتابهایم تحویل شهرداری داده ام و خودم در جای دیگری ساکنم اما متاسفانه در این دو سال هیچ اقدام عملی برای تبدیل این خانه iبه موزه انجام نشده و و من هم منتظر پیشرفت این پروژه هستم.
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.