اخبار سینمایی:کمپانی دیزنی با انیمیشن ˝خراب نمودن رالف˝ در اندیشه فتح گیشه‌ها + آنونس۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

کمپانی دیزنی با اکران انیمیشن اکشن و ماجراجویی ˝خراب نمودن رالف˝ iبه کارگردانی ˝ریچ مور˝ خود را برای یک فروش آرمانی آماده می‌کند.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه انیمیشن “خراب نمودن رالف” که تازهترین تولید استودیو انیمیشن‌سازی کمپانی دیزنی است را “جنیفر لی” و “فیل جانسون ” iبه طور مشترک با هم iبه رشته تحریر درآوردند.

داستان این انیمیشن که تولیدکنندگانش امید بسیاری iبه فروش بالای آن دارند درباره “رالف” قهرمان معروف یک بازی ویدئویی قدیمی است که دیگر آنچنان محبوب نمی باش. او که از تکرار هر روزه خود خسته شده تصمیم می‌گیرد که iبه هر قیمت خود را مجددا تبدیل iبه ستاره اول بازی‌های ویدئویی بکند و در این راه از دیگر ستاره‌های ویدئویی نیز کمک می‌گیرد. اما در این میان یکی از تبهکارهای بازی‌های ویدئویی (گروهبان کالون) با سوءاستفاده از سادگی “رالف” تلاش می‌کند او را در راهی بیاندازد که نهایتا منجر iبه ویرانی همه بازی‌های ‌ویدئویی بشود. ولی “رالف” با یکی از ستاره‌های بازی‌های ویدئویی ژاپنی iبه طور تصادفی متوجه حیله گروهبان کالون می‌شوند و…

“جان ریلی”، “جک مک.برایر”، “سارا سیلورمن”، “جان لینچ”، “آدام کرولا”، “ریچارد هریس”، “اد اونیل” و “استفان اسکات” از جمله صداپیشگان اصلی این انیمیشن سینمایی می باشند.

همچنین “هنری جکمن” موسیقی این انیمیشن را ساخته و “ویلیام جی.کاپارلا” آن را تدوین نموده است.

آنونس انیمیشن “خراب نمودن رالف” را از اینجا دانلود نمایید.
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.