اخبار ضد و نقیض از شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی را تایید کرد این در حالی است که رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور می گوید: هیچ منبع موثقی خبر شهادت یکی از مرزبانان ایران را تائید و یا حتی تکذیب نکرده است.

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران، روح الله جمعه ای رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفت: هیچ منبع موثقی خبر شهادت یکی از مرزبانان ایران را تائید و یا حتی تکذیب نکرده است.

این در حالی است که علی اصغر میرشکاری گفت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده خبر شهادت یکی از پنج مرزبان ایرانی تایید شده است.

وی افزود: ˈجمشید دانایی فرˈ تنها درجه دار از میان پنج مرزبان ربوده شده به شهادت رسیده است.

خبرگزاری دولت در این زمینه تصریح کرد: گروهک تروریستی رباینده پنج مرزبان ایرانی از منطقه مرزی جکیگور در جنوب سیستان و بلوچستان یکشنبه شب ادعا کرد که یکی از مرزبانان به نام جمشید دانایی فر را به شهادت رسانده است.

اعضای گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل ۱۷ بهمن ماه گذشته پنج مرزبان ایرانی را در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربودند.

ˈموسی دانایی فرˈ برادر کوچکتر مرزبان جمشید دانایی فر گفت: جمشید دانایی فر متولد ۱۳۶۶ محمد آباد سیستان و دارای مدرک دیپلم است که از سه سال پیش در مرزبانی مشغول به خدمت شده است.

وی افزود: جمشید دوسال پیش ازدواج کرده و نخستین فرزندش ۱۰ روزه است و هنوز پدر و فرزند، یکدیگر را ندیده اند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ارش:

    خیلی داغون شدم

  2. مینا:

    خدا به خانوادش صبر بده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.