اخبار فناوری: رقابت میان اپل و سامسونگ ادامه دارد ممتازنیوز،۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده استموبنا- اپل iبه عنوان یکی از پیشروان بزرگ صنعت گوشی‌های هوشمند یکی از بزرگ ترین فروشگاه های خود را در آسیا راه اندازی نمود.

فروشگاه تازه اپل در پکن هفتمین فروشگاه این شرکت آمریکایی است که در چین راه اندازی می گردد.

اپل که در بازار گوشی های هوشمند با یک رقابت جدی با سامسونگ روبه رو شده انتظار دارد در منطقه آسیا بتواند عنوان فروشنده شماره یک گوشی های هوشمند را iبه خود اختصاص دهد.

این شرکت همچنین طی ماه گذشته دو فروشگاه در هنگ کنگ افتتاح نموده و یک فروشگاه دیگر تا ۱۲ ماه آینده در این کشور راه اندازی خواهد نمود.

گزارش ها حاکی است، فروشگاه تازه اپل در شهر پکن چین راه اندازی شده و ۳۰۰ نفر در آن مشغول iبه کار می باشند.

اپل که عنوان پیشرو را در بازار آمریکا دارد، iبه تازگی گوشی آی‌فون ۵ را معرفی نموده و قصد دارد با راه اندازی فروشگاه های بیشتر، روی تجارت خود در منطقه آسیا تمرکز بیشتری کند.
بر این اساس انتظار می رود فروشگاه های بیشتری در منطقه آسیا راه اندازی شود تا iبه فروش محصولات اپل بپردازد.

اپل (.Apple Inc) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند.

این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد.

این شرکت در دهه‌ٔ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل ۱، اپل ۲، اپل ۳ و پس از آن مکینتاش iبه بازار iبه آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود.

اپل معمولاً iبه تولید سخت‌افزارهای نوین و حاوی طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون را نام برد.

همچنین این شرکت در زمینه تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت می باشند.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.