اخبار فناوری: مایکروسافت و اهدای رایگان آفیس ۲۰۲۴ ممتازنیوز،۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده استهمکاران سیستم- شرکت مایکروسافت اعلام نموده کاربرانی که نسخه ۲۰۱۲ آفیس را خریداری نمایند، می‌توانند نسخه ۲۰۲۴ این مجموعه نرم افزاری پرکاربرد را iبه طور رایگان دریافت نمایند.

کاربرانی که در فاصله وقتی بین ۱۹ اکتبر ۲۰۱۲ و ۳۰ آوریل ۲۰۲۴ اقدام iبه خرید آفیس ۲۰۱۰ نمایند، می‌توانند نسخه iبه روز شده این نرم افزار‌ها را که آفیس ۲۰۲۴ نام دارد، iبه طور رایگان دریافت نمایند. این کاربران همچنین می‌توانند برای یک سال iبه صورت رایگان از نسخه تحت فناوری پردازش ابری این مجموعه نرم افزاری (آفیس ۳۶۵) استفاده نمایند.

مایکروسافت تاکید نموده است که این طرح کاربرانی را که پیش از ۱۹ اکتبر اقدام iبه خرید این مجموعه نرم افزاری نموده‌اند، شامل نمی‌شود. فقط کاربران خانگی، دانشگاهی و کسب و کارهایی که در فاصله وقتی مورد نظر اقدام iبه خرید آفیس ۲۰۱۰ نمایند، می‌توانند از این طرح استفاده نمایند.

براساس این گزارش تفسیری، کاربرانی که در این فاصله وقتی اقدام iبه خرید آفیس ۲۰۱۰ نمایند، هنگام عرضه نسخه ۲۰۲۴ این مجموعه نرم افزاری می‌بایست با ارائه کد کالای خریداری شده نسبت iبه دریافت نسخه iبه روز شده آفیس اقدام نمایند.

مایکروسافت اعلام نموده کاربرانی که در دوره مورد نظر اقدام iبه خرید لپ تاپ یا رایانه شخصی نمایند و آفیس ۲۰۱۰ از پیش بر روی آن نصب شده باشد، نیز مشمول این طرح می‌شوند و می‌توانند آفیس خود را iبه نسخه ۲۰۲۴ ارتقا دهند.

مایکروسافت در حالی از این پیشنهاد تشویقی خبر داده است که تا چند روز دیگر قصد دارد ویندوز ۸ خود را iبه صورت رسمی عرضه کند. ظاهراً این پیشنهاد تشویقی برای کاربرانی که قصد خرید اولین رایانه‌های تحت ویندوز ۸ (آر تی) را دارند، چندان مناسب نمی باش، چون مایکروسافت قرار است نسخه اولیه‌ای از آفیس ۲۰۲۴ را بر روی این ابزار‌ها عرضه کند.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.