اخبار فناوری: کشف بزرگ کلیسا، سیب گاز زده سمبل گناه است ممتازنیوز،۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده استموبنا- کلیسای ارتودوکس در روسیه لوگوی اپل را سمبل و نشانه گناه اعلام نمود.

همه مردم در سراسر دنیا لوگوی اپل را با همان شکل و شمایل سیب گاز زده می شناسند و اکثر آنها با دیدن آن iبه یاد فناوری های این شرکت بزرگ می افتند، اما قابل توجه است بدانید که یک کلیسای ارتودوکس در روسیه این سیب گاز زده را علامت و سمبل گناه اعلام نموده است.

کلیسای ارتودوکس معتقد است که سیب گاز زده شباهت بسیاری iبه داستان “آدم و هوا” دارد که با گناه گاز زدن سیب از iبهشت رانده شدند.

با انتشار یافتن این خبرها بعضی از مردم روسیه اقدام iبه پوشاندان لوگوی اپل نموده اند و در هر جایی که این علامت دیده شود روی آن را می پوشانند.

این در حالی است که اپل لوگوی خود را سمبل اکتشاف قدرت جذب زمین توسط نیوتن می داند.

اگرچه کلیسای اتحادیه جماهیر iبه این قضیه اهمیتی نداده است ولی با این حال احتمال می رود که کلیسای ارتودوکس با استناد iبه زیرپاگذاشتن قوانین ضد کفر اپل را مجبور iبه تغییر لوگوی خود در این کشور نموده یا فروش محصولات اپل را در روسیه ممنوع نمایند.

اپل (.Apple Inc) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد.

این شرکت در دهه هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل ۱، اپل ۲، اپل ۳ و پس از آن مکینتاش iبه گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود.

اپل معمولا iبه تولید سخت‌افزارهای نوین و حاوی طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون را نام برد.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.