اخبار نقل و انتقالات ؛ جا‌به جایی دو بازیکن آبی پوش،داستان حاج صفی و پرسپولیس

۲۰م آذر ،

اخبار نقل و انتقالات ؛ جا‌به جایی دو بازیکن آبی پوش،داستان حاج صفی و پرسپولیس

نقل و انتقالات : خبرها فوتبال ایران : به احتمال فراوان ۲ باشگاه استقلال و نفت تهران طی روزهای آتی بر سر معاوضه بازیکنانشان با یکدیگر مذاکره خواهند کرد.

به گزارش فوتبال آنلاین مسئولان ۲ باشگاه استقلال و نفت طی روزهای آینده بر سر معاوضه بازیکنانشان با یکدیگر مذاکره خواهند کرد.

بحث تعویض میثم حسینی و امین منوچهری برای استقلالی ها کاملا جدی است. گفته می گردد تا روزهای آینده مذاکرات جدی تر برای جا‌به جایی این ۲ بازیکن آبی پوش با سایر باشگاه ها انجام خواهد شد.

یعقوب کریمی و ایمان موسوی، ۲ بازیکن مدنظر استقلالی‌ها برای پوشیدن پیراهن آبی به حساب می‌آیند و شاید امین منوچهری و میثم حسینی در نیم فصل دوم با پیراهن نفت به میدان برود.

میلاد میداودی دیگر بازیکنی است که از جمع استقلالی‌ها جدا خواهد شد اما هنوز موفق به دریافت رضایتنامه از فتح‌الله‌زاده نشده است.

تاکنون عباس محمدرضایی، حسن اشجاری و حجت چهارمحالی برای حضور در استقلال قرارداد خود را رسمی کردند.

حضور حاج‌صفی در پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای رفع نقاط ضعف تیم خود جذب احسان حاج‌صفی را در دستور کار قرار دادند اما پس از صحبت‌های انجام شده بین پرسپولیس، تراکتورسازی و احسان حاج‌صفی حضور این بازیکن به سبب خدمت مقدس سربازی‌اش و مخالفت مشغولان تراکتورسازی منتفی شد.

همچنین محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از دیدار امروز با گل محمدی در جمع مدرسه فوتبالی‌های پرسپولیس حضور پیدا کرد.

رویانیان در نقش دروازه‌بان پرسپولیس در این بازی حضور پیدا کرد و شوت‌های نونهالان پرسپولیس را با شیرجه‌های بلند دفع کرد که قابل توجه بود. مدیرعامل پرسپولیس به سبب این شیرجه ها به زمین خورد و مقداری از شلوار و پیراهن او پاره شد که این مسئله سبب شد تا سوژه عکاسان شود.

همچنین مدیرعامل پرسپولیس پس از تمرین امروز در مقابل در ورزشگاه درفشی فر دیداری با یک نابینای پرسپولیسی داشت و با او در خصوص شرایط تیم به گفت وگو پرداخت.

رویانیان یک لوگوی مخصوص باشگاه پرسپولیس به این نابینا هدیه داد و به او گفت تو و امثال شما سرمایه‌های باشگاه میباشید و به شما افتخار می‌کنیم سپس رویانیان دستور داد که به این نابینا کمک ویژه‌ای شود.

باشگاه نفت هافبک پرسپولیس را می‌خواهد

برخی از بازیکنان پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات با پیشنهادهایی از بعضی تیم‌های لیگ برتری مواجه شده‌اند، یکی از این بازیکنان سامان آقازمانی است که گفته می‌شود با توجه نیمکت نشینی‌اش از شرایط خود در پرسپولیس راضی نیست. از همین رو مسئولان نفت تهران در تماسی که با پرسپولیسی‌ها خواهان جذب این بازیکن شدند.

رویانیان قرار است جلسه‌ای دربارهٔ این موضوع با آقازمانی داشته باشد، البته پرسپولیسی‌ها دوست دارند تا آقازمانی را با یک هافبک نفت معاوضه کنند اما مسئولان نفت موافق این موضوع نیستند. قرار است تا ۲ روز آینده تکلیف نهایی آقازمانی مشخص شود.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.