“اختاپوس” صدر نشین گیشه سینما

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

فیلم سینمایی “اختاپوس ” به کارگردانی سید جواد هاشمی در تعطیلات پایان هفته فروشی قابل قبول برای خود رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلم های سینمایی در حال اکران با در نظر داشتن تعطیلات عید از هفته گذشته و این هفته فروش متوسطی را سپری کردند.

در این میان فیلم سینمایی “اختاپوس ” به کارگردانی سید جواد هاشمی بیشتر از دیگر فیلم های در حال اکران می فروشد. این فیلم که در ژانر سینمای کودک اکران شده با داشتن ۲۳ سالن سینمایی و همچنین بازی امین حیایی و نیلوفر خوش خلق و محمد رضا شریفی نیا توانست فروشی ۱۸۰ میلیونی تومانی را پی از ۲۲ روز نمایش بدست آورد.

فیلم سینمایی “یکی  می خواد باهات حرف بزنه” به کارگردانی منوچهر هادی با داشتن ۱۷ سالن سینمایی و یک هفته اکران فروش ۶۰میلیون تومانی را تجربه کرد که دومین فیلم پرفروش گیشه های سینمایی است.

فیلم سینمایی “من همسرش هستم” به کارگردانی مصطفی شایسته با داشتن ۱۲سالن سینمایی و ۵ هفته اکران توانست فروش ۲۴۰ میلیون تومانی را برای خود رقم بزند.

این روزها فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه ” به کارگردانی همایون اسعدیان فروش و استقبال بیشتری پیدا کرده و توانسته پس از ۵ هفته اکران فروش ۱۸۵میلیون تومانی را تجربه کند.

فیلم سینمایی “تو و من” به کارگردانی محمد بانکی این روزها کمی افت فروش پیدا کرده است وپس از ۵۵روز نمایش فروش ۵۵۰میلیون تومانی را تجربه کرد.

فیلم سینمایی “هم بازی” غلامرضا رمضانی نیز نتوانست در گیشه های سینمایی موقث باشد و در مجموع پس از پایان سه هفته اکران فروش ۲۵ میلیون تومانی را برای خود قم زد.

فیلم سینمایی “آینه های روبرو” نگار آذربایجانی پس از یک هفته اکران توانست فروشی ۱۸ میلیون تومانی را تجربه کند.

فیلم سینمایی “سلام برفرشتگان” به کارگردانی فرزاد اژدری نیز پس از پایان یک هفته اکران خود در ۱۳ سالن سینمایی فروش ۵ میلیون تومانی را تجربه کرد که ضعیف ترین فیلم سینمایی در حال اکران است.
فیلم سینمایی “پیمان ” به کارگردانی مجید فهیم خواه با داشتن ۱۰سالن سینمایی ویک هفته اکران توانست فروشی ۷میلیون تومانی را تجربه کرد.

لازم به ذکراست؛ گرچه فروش سینمایی برخی از فیلم های در حال اکران چندان رضایت بخش نیست اما امید است با در این تعطیلات عید استقبال بیشتری از فیلم ها صورت گیرد این نکته را هم باید در نظر داشت که هم اکنون ۱۲ فیلم سینمایی در حال اکران است که همین موضوع باعث می شود تا سالن های کمتری دراختیار فیلم ها قرارگیرد./ص

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.