” اختاپوس” و ” یکی می خواد باهات حرف بزنه” رقیب یکدیگر شدند+ تصاویر

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

فیلم سینمایی ” اختاپوس” و ” یکی می خواد باهات حرف بزنه” پر فروش های گیشه سینمایی و رقیبان یکدیگر شدند.

به گزارش تفسیری خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلم های سینمایی در حال اکران در حالی این هفته فروش خود را سپری کردند که فیلم سینمایی “اختاپوس” به کارگردانی سید جواد هاشمی بیشتری فروش را داشته است.
در حالی که این روز ها ۱۳ فیلم سینمایی بر پرده نقره ای سالن های سینمایی نقش بسته است این فیلم ها نتوانستند فروش آنچنانی داشته باشند. در حالی که انتظار داشتیم با اکران ۱۳ فیلم سینمایی فیلم صدر نشین گیشه های سینمایی داشته باشیم تا بتواند در طی مدت وقتی کوتاه رکورد فروش را برایمان ثبت کند این اتفاق صورت نگرفت .

فیلم سینمایی ” اختاپوس” توانست پس از ۳۰روز نمایش فروشی ۲۵۰ میلیون تومانی را تجربه کند فیلم سینمایی ” یکی می خواده باهات حرف بزنه” به کارگردانی ” منوچهر هادی” دومین فیلم پر فروش گیشه های سینمایی بود و توانست فروشی ۱۴۰ میلیون تومانی  را برای خود رقم بزند.

فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه ” به کارگردانی همایون اسعدیان؛ ” تو و من” به کارگردانی “محمد بانکی” نیز فروشی متوسط را سپری کردند و “بوسیدن روی ماه” پس از ۵ هفته اکران توانست فروشی ۲۱۰ میلیونی و ” تو و من ” پس از دو ماه اکران توانست فروشی ۵۹۰ میلیون تومانی را تجربه کند.

فلم سینمایی ” هم بازی” نیز فروشی ۳۵ میلیون تومانی را تجربه کرد. همچنین فیلم سینمایی ” آینه های روبرو” نگار آذربایجانی  افزایش مخاطب داشت و فروشی ۵۰ میلیون تومانی را تجربه کرد.

متاسفانه فیلم سینمایی ” سلام برفرشتگان” نتوانست در جذب مخاطب موفق باشد این فیلم پس از دو هفته اکران فروشی ۱۵ میلیون تومانی را سپری کرد.

فیلم سینمایی ” پیمان” به کارگردانی مجید فخیم زاده نیز فروشی ۱۵ میلیون تومانی را پشت سر گذاشت.

 فیلم سینمایی ” پنهان” به کارگردانی ” مهدی رحمانی” نیز پس از یک هفته نمایش فروشی ۱۵ میلیون تومانی را تجربه کرد.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی یک “فراری از بگبو” به کارگردانی هاتف علیمردانی نیز پس از یک هفته نمایش فروشی ۳۰ میلیون تومانی را تجربه کرد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.