اختتامیه جشنواره ” ایده‌های بهره‌ور ” ۴ و ۵ تیر برگزار می‌شود

۰۱ تیرماه ۱۳،

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: اختتامیه جشنواره ” ایده‌های بهره‌ور ” با محور معرفی راهکارهای ارتقا بهره‌وری در خانواده ۴ و ۵ تیر با همکاری انجمن بهره‌وری ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل رفیع  افزود: خانواده کانون اصلی شکل‌گیری انگیزه برای فعالیت‌های مختلف اشخاص است،  این نهاد اجتماعی نقش به سزایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور  بازی خواهند کرد در صورتی که بتوان بهره‌روی را در آن بهبود داد.  
وی گفت: با درک این مهم، اداره‌کل آموزش‌های شهروندی با همکاری انجمن  بهره‌وری ایران جشنواره “ارتقا بهره‌وری ” را با هدف افزایش نشاط و امید  در خانواده، ایجاد زمینه‌هاب مناسبت برای ایده‌های موثر در زمینه ارتقا  بهره‌وری و آموزش و ترویج فرهنگ بهره‌وری برگزار می‌کند.  
رفیع ادامه: علاوه بر برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی اشخاص برتر،  کارگاه‌های آموزشی با عناوین خانواده متعادل( آشنایی با نحوه صحیح  فرزند)، نقش همسران در بهره‌وری خانواده، مدیریت زمان و استفاده بهینه از  زمین طی روزهای چهارم و پنجم تیر برگزار خواهد شد.  
مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مدیران و  اعضای خانه‌های علم و زندگی سراهای محله مخاطبان اصلی این جشنواره می باشند عنوان کرد: عموم شهروندان علاقه‌مند می توانند در مراسم اختتامیه  جشنواره ایده‌های بهره‌ور  حضور و در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.