اختتامیه جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری برگزار شد

۰۴ تیرماه ۱۳،

همزمان با ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، مراسم پایانی و اهدای جوایز جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری عصر روز یکشنبه، دوم تیرماه با حضور قائم مقام مدیرعامل سایپا و جمعی از هنرمندان حوزه عکاسی در نگارخانه ایوان برگزار شد.

به گزارش هنرآنلاین؛ در این مراسم مهندس ناصر آقامحمدی قائم مقام و مدیرعامل سایپا کاشان با اشاره به اینکه عکاسی نقش خاصی در تاریخ دارد گفت: عکس، مهم ترین اتفاقات تاریخی را با زبانی هنرمندانه و شیوا بیان می کند.

وی در ادامه گفت: هیچ موسیقی و کتابی نمی تواند اینطور ساده و مختصر روای و تحلیلگر موضوعات باشد.

آقا محمدی با اشاره به اینکه باید تعامل حوزه صنعت و هنر و رسانه بیش از پیش شود گفت: از شرکت کنندگان و برگزار کنندگان جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری سپاسگزاریم.

مدیرعامل سایپا کاشان ضمن خرسندی از نام و سوژه تیبا در زندگی شهری برای این جشنواره، افزود: بی شک این نوع اقدام سبب پیوند بیشتر صنعت با جامعه هنری می گردد.

وی ضمن موافقت با تداوم برگزاری این جشنواره گفت: این اقدام هنری مطمئنا هم برای شرکت سایپا مثمر ثمر خواهد بود و هم برای هنرمندان کشور، چرا که در مرحله دوم، آثار بیشتر و با کیفیت تری را شاهد خواهید بود.

در ادامه مجتبی نظری مدیر ارتباطات گروه خودروسازی سایپا با ابراز رضایت از آثار رسیده به این جشنواره گفت: کاشان یکی از شهرهایی است که هنر در آن، جایگاه بخصوصی دارد و خوشحالیم از اینکه تیبا در آن شهر به بلوغ کامل رسیده است.

نظری، تولید تیبا را از اقداماتی دانست که دیگر در صنعت خودرو تکرار نمی شود.

وی اظهار امیدواری کرد چنین اقداماتی در معرفی عمیق توانمندیهای صنعت خودرو در کشور مثمر ثمر باشند.

همچنین امیر عباس تقی پور مدیر عامل شرکت فرهنگ فیلم تهران با تشریح جزئیات برگزاری این جشنواره گفت: الزام پیوند بین هنر و صنعت یک موضوع مهم و دارای سابقه تاریخی است.

وی با اشاره به اینکه می بایست از بضاعت ها و پتانسیل های هنر در معرفی و ارتقاء صنعت کشور استفاده کنیم افزود: هر جا که صنعت برای معرفی توانمندیهای خود از هنر بهره مند شده، قطعا در مسیر تعالی و رشد قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت فرهنگ فیلم تهران تصریح کرد: بسیاری از موضوعات و چالش هایی که در حوزه صنعت مطرح است با نگاه هنرمندانه و ظریف هنرمندان به راه حل های مانا و پایداری دست یافته است.

وی در مورد چگونگی برگزاری این جشنواره گفت: فراخوان جشنواره تیبا در زندگی شهری اسفندماه منتشر و بیش از ۵۳۰ اثر از ۸۰ هنرمند عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۳۸ عکس از ۲۶ هنرمند انتخاب شد.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.