اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی آخرین منجی آغاز شد

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی آخرین منجی در تالار وحدت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگیممتازنیوز، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی آخرین منجی با حضور ابروترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قاض زاده مدیرکل ارشاد استان تهران و رییس چهارمین جشنواره بین المللی آخرین منجی، افراسیابی دبیر شورای سیاستگذاری چهارمین جشنواره بین المللی آخرین منجی آغاز به کار کرد.

قاضی زاده مدیر کل ارشاد استان تهران گفت: این جشنواره با ابتکار دبیرخانه و قائم مقام صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران با موضوع مهدویت آغاز به کار کرد که از تمامی ادیان مختلف و کشورهای متفاوت مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: در سه دوره گذشته دبیر خانه جشنواره و موسسه کوثر آل طه توانست در قالب های متفاوتی چون نماهنگ، فیلم کوتاه، نمایشگاه عکس آثاری را ارائه دهدو در دوره چهارم این جشنواره با محوریت ادبیات و خلق آثار کوتاه ادبی با وجود ارسال ۲۴۸۰ اثر به دبیرخانه امشب به کار خود پایان می دهد.

قاضی زاده با اشاره به نگاه خاص مسئولان به این جشنواره تصریح کرد: با توجه به استقبال کشورهای متفاوت به جشنواره آخرین منجی امیدواریم بتوانیم نگاه بشریت را در خصوص حضرت مهدی(عج) تقویت کنیم.

وی اظهارداشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از تمامی آثر ماندگار و فاخر در حوزه غقیدتی و انقلابی حمایت می کند.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: در حوزه شعر و ادبیات سه کنگره برزگ داشتیم و جشنواره شعر انتظار با موضوع مهدویت در روزهای گذشته برگزار کردیم که همه آن ها مورد استقبال و حمایت وزارت ارشاد قرار گرفت./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.