اختراعات کشورهای مختلف برای پایان دنیا +عکس

۳۰م آذر ،

شایعه پایان دنیا راهی بود تا بسیاری از مردم دنیا دست به اقدامات بسیار عجیبی بزنند و بعضی نیز از این راه ها کلاه برداری های مختلفی کرده اند. البته بسته های نجات و راه های فرار از این شایعه در کشورهای مختلف بایکدیگر متفاوت بوده است.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، با تمام شایعاتی که بود روز ۱ دی مصادف ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ فرا رسید و هیچ اتفاقی رخ نداد. این شایعه در حالی بسیار گسترده و باور پذیر شده بود که بسیاری از مردم در کشوزهای مختلف اروپا و آمریکا آن را باور کرده و دست به ابتکارات عجیبی برای حل ان زده اند.

فرانسه

فرانسه یکی از کشورهای است که مردم آن به راحتی شایعه ۲۰۱۲ را باور کردند و از همین رو دست به کارهای عجیبی زدند. یکی از بزرگترین شایعاتی که مردم فرانسه به آن دامن زدند وجود یک روستا برای نجات از آخر الزمان است. به نقل از آن ها این روستا که در دل کوه قرار دارد و نام آن “Bugarach ” است می تواند تنها محل برای فرار از آخر الزمان باشد.

این مسئله حتی بسیاری از مردم روستا را نیز بسیار آزار داده است چرا که تمام ارامش آن ها از بین رفته است اما اقتصاد آن ها بسیار بهبود یافته چرا که مردم بسیاری برای نجات به آنجا پناه برده اند. این مورد به یک راه برای کلاه برداری نیز تبدیل شده است که حتی بعضی قطعه زمین های این روستا را با قیمت ها بسیار خریداری می کنند.

آمریکا و مکزیک

هتل «کویکس مالا» در مکزیک از ۱۵ تا ۲۲ دسامبر بسته آخر زمانی خود را با هدف ایجاد آرامش در مبارزه با استرس ناشی از آخر زمان به ارائه بسته‎ای به نام «جایی برای استراحت روح» ارائه کرده است، این بسته شامل اقامت یک هفته‎ای در محوطه‎ای سرسبز و آرام و زیبا، همراه با کلاس‎های یوگا، تمرکز، مراقبه، منوی نوشیدنی و مواد غذایی آرام بخش است.

البته آمریکایی ها دست به اقدامات جالب تری نیز زده اند و آن ارائه بسته های نجات آخرالزمانی است. در بعضی از این بسته ها جعبه کمک های اولیه و بیل، تیشه و غذاهای بسته بندی شده قرار دارد که مردم بتوانند از روزهای پایان دنیا فرار کنند.

روسیه

روس ها نیز از شایعه پایان دنیا دور نمانده اند و دچار توهماتی شده بودند. در این میان بعضی دست به سودجویی هایی زده و پول خوبی به جیب زده اند. یک موزه در روسیه یک راه مطمئن برای پایان دنیا پیشنهاد داده است و آن اقامت در تونل زیرزمینی جنگ جهانی دوم است که استالین آن را بنا کرده.

این زیر زمین در عمق ۶۵ متری زمین قرار دارد و در اصل برای مقابله با حمله های هسته ای ساخته شده بود اما بلیت اقامت در آن برای هر نفر نزدیک به ۱۵۰۰ دلار به فروش رسیده است و جالب این جاست که تمامی ۱۰۰۰ بلیت این زیرزمین در همان ساعات اولیه به فروش رسیده است.

در روسیه همچنین بسته نجات ۲۱ دسامبری با قیمت ۲۸ دلار به فروش می‌رسد، این بسته حاوی کمک‌های اولیه شامل داروی کامل ناراحتی قلبی، صابون، شمع، کبریت، یک قوطی کنسرو، یک پاکت گندم، دفترچه یادداشت و مداد، یک بطری آب و یک طناب است.

صربستان

مردم صربستان نیز در میان اشخاصی می باشند که شایعه پایان دنیا را باور کردند و البته شایعات بیشتری نیز در کنار آن قرار داده اند. آن ها می گویند روستای فرانسوی اصلا نمی تواند به کسی کمک کند و تنها روستای کوه های “رتانج” می تواند نقطه نجات انسان ها باشد.

آن ها اعتقاد دارند که یک جادوگر شیطانی در این روستا در سال های دور اسیر شده است و قرار است در روز ۲۱ دسامبر آزاد شوید از همین رو او می رود تا دنیا را نابود کند و کاری به این روستا ندارد. این دورغ بزگ به اندازه ای روی افکار مردم تاثیرگذاشته است که حتی بعضی از هلند تا صربستان سفر کرده اند تا زنده بمانند.

چین

چین کشور بسیار یزرگی است که در هر نقطه آن شایعات بسیار مختلفی وجود دارد. در یکی از شهرهای چین گروهی از مسیحیان دور هم جمع شده و گروهی تشکیل داده اند که به شایعه های مختلف پایان دنیا دامن زده و در این باره دیسک ها و کتاب های مختلف را پخش کرده اند.

همچنین در چین بعضی از اشخاص دست به کارهای مختلفی نیز زده اند که در نوع خود بسیار عجیب است. یک مرد چینی به نام «یانگ زونگفو» تعدادی گوی نجات ساخته است که هر کدام آن ها به قیمت های بالای ۱۰۰۰ دلار به فروش رسیده است. این گوی های فایبرگلاسی طوری طراحی شده اند که در سیل و زلزله از مردم محافظت کنند. او نزدیک به ۲۱ سفارش برای این گوی ها دریافت رده بود.

ترکیه

باز هم شایعه در مورد یک روستای نجات دهنده اما این بار در ترکیه. چند روز قبل از اینکه دنیا به پایان برسد یک روستا در غرب ترکیه نیز اعلام کرد به عنوان نقطه ای برای نجات از آخرالزمان است. این روستا که می گویند نزدیک به محل زندگی حضرت مریم بوده است این روزها مملو از نیروهای امنیتی است تا از ورود خرافه پردازان به آن جلوگیری شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.