اختراعی جالب برای مادر بچه دار+عکس

۰۸خردادماه،

همه زنانی که مادر شده اند میدانند انجام بسیاری از کارها در حالیکه نوزاد تازه متولد شده خود را با یک دست در آغوش گرفته اند کار مشکلی است و همیشه برای بهتر انجام دادن بعضی از کارها مجبور به کمک گرفتن از دیگران می باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،‌اخیرا تولید جدیدی از یک اختراع تازه ، وارد بازار شده است که به مادران کمک میکند در مکانهایی مثل:دستشویی،حمام، اتاق پرو، سالن ورزشی و آشپزخانه با فراغت بال به کارهایشان برسند.
این اختراع جدید شامل یک صندلی کوچک راحتی است که توسط دو بند محکم و قلابهایی فلزی قابلیت آویزان شدن از سطح صافی مثل دیوار را دارد.
دو خواهر به نامهای :توجا کینگ” که مادر ۴ فرزند است و “الیزا جانسون” مادر ۶ فرزند ، ایده ثبت این اختراع را به مرحله عمل رساندند.
به گفته این بانوان نوآور، این اختراع ساده برای کودکان ۶ تا ۱۸ ماهه مناسب است . آنها میگویند چون خودشان فرزندان زیادی داشته و همیشه با این مشکل مواجه بوده اند تصمیم گرفتند وسیله ای اختراع کنند تا به مادران آزادی عمل بیشتری بدهد. این وسیله سبک و ساده به راحتی قابل حمل است و امنیت نوزادان را به خوبی تامین میکند. قیمت آن حدود ۴۰ دلار است که هرخانواده با هر سطح درآمدی قادر به خرید آن خواهد بود.

منبع:پرداد


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.