اختصاص عواید هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به زلزله زدگان

سه شنبه ۲۴ مرداد – ۰۳:۲۵:۲۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

عواید بازیهای هفته پنجم در سراسر کشور به زلزله زدگان اختصاص می یابد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، رئیس سازمان لیگ در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون درباره تیم ملی فوتبال ، اختصاص عواید هفته پنجم لیگ برتر به زلزله زدگان و داربی پایتخت به نکاتی اشاره کرد.
 وی درباره تغییر برنامه لیگ به خاطر تیم ملی گفت: تیم ملی اولویت اول فدراسیون فوتبال است و مطمئنا همه با رسیدن تیم به جام جهانی خوشحال می شویم. من همه بحث ها و صحبت های سرمربی تیم ملی و بازخورد آن در رسانه ها و دیگر مسائل را پیگیری کردم و می توانم بگویم با علاقه ای که به تیم ملی و سرمربی آن دارم برنامه های لیگ را برای پیشبرد اهداف تیم ملی تغییر دادیم و در آن منافع ملی و باشگاهی را لحاظ کردیم. امیدواریم که تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی موفق باشد.
بهروان در ادامه گفت: زلزله ای که در شمال غرب کشور اتفاق افتاد ، دل همه را به درد آورد و ما علاوه بر اینکه خود به فکر اختصاص عواید بودیم  مردم هم در تماس هایی که با لیگ داشتند از ما خواستند تا عواید این هفته را به زلزله زدگان اختصاص دهیم. با هماهنگی که رئیس و دبیرکل فدراسیون و همچنین هیات رئیسه سازمان لیگ انجام شد عواید بازیهای هفته پنجم در سراسر کشور به زلزله زدگان اختصاص خواهد یافت. این کوچکترین کاری است که ما برای مردم آن منطقه انجام می دهیم و به وظیفه مان عمل می کنیم.
سرپرست سازمان لیگ گفت: در مسابقات هفته آتی پیش از آغاز بازیها یک دقیقه سکوت به خاطر درگذشتگان و خواندن فاتحه در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با توجه به اینکه بازیها از تلویزیون پخش می شود عواید بازیها به زلزله زدگان اختصاص می یابد مردم در خانه ها نشینند و به ورزشگاهها بروند تا عواید قابل توجهی به آسیب دیدگان اختصاص یابد و حرکت خیرخواهانه به خوبی انجام شود.
وی در پایان درباره برنامه دربی گفت: دربی طبق برنامه انجام می شود و ما فردا برای مسائل مربوط با شورای تامین استان جلسه داریم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۴۱۵۲۵۲۹۰۷۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.