اختصاص فضای وسیع برای اقامه نماز، نقطه قوت نمایشگاه کتاب است

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت – ۰۴:۳۲:۳۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- غلامرضا منتظری اختصاص فضایی وسیع به محل برپایی نماز در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، را یکی از نقاط قوت این رویداد فرهنگی ذکر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، غلامرضا منتظری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ابراز کرد: نمایشگاه کتاب به لحاظ کیفیت و کمیت نسبت به دوره‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.
وی افزود: نمایشگاه کتاب بیست و پنجم امتیازات و برجستگی های قابل توجه ای نسبت به دوره‌های گذشته خود دارد، با این وجود اختصاص فضای وسیع به محل برپایی نماز یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این دوره از نمایشگاه است. بر این اساس باید قدردان زحمات مسئولان آن بود.
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان پیشنهاد داد با انجام نظرسنجی کتبی از مخاطبان نمایشگاه کتاب، راهکارهایی برای شایسته‌تر برگزار شدن این رویداد فرهنگی گردآوری شود.
منتظری توضیح داد: مخاطبان نمایشگاه بین المللی کتاب ضمن بازدید از این رویداد، نظرات و پیشنهادهایی در ذهن خود دارند که گاه می‌تواند مورد استفاده مسئولان این رویداد فرهنگی قرار گیرد و خوب است که با نظرسنجی کتبی، آنها را برای بررسی گردآوری کنیم.
غلامرضا منتظری؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در ششمین روز برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از این رویداد بزرگ فرهنگی بازدید کرد.
بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» تا ۲۳ اردیبهشت در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) ادامه دارد.
سایت نمایشگاه به آدرس www.tibf.ir قابل دسترس است.
همچنین شماره تماس ۹۰-۸۸۴۹۶۲۸۱  جهت ارتباط با ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه است.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۸۱۶۳۲۳۰۱۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.