اختصاص مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان برای توسعه اماکن ورزشی

۱۰اردیبهشت،

وزیر بهداشت در بازدید از خوابگاه های دانشجویی اعلام کرد:

مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به منظور توسعه اماکن ورزشی به خوابگاه دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ طریقت منفرد، وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی در بازدید از خوابگاه دانشجویی دانشکده پرستاری و مامائی در هفته خوابگاهها و در جمع خبرنگاران اعلام و اظهار داشت: با توجه به اسکان هفتاد هزار دانشجو رشته های پزشکی در خوابگاهها در صدد توسعه هر چه بهتر خوابگاهها هستیم.

وی در ادامه گفت:با توجه به افزایش ظرفیت ورودی های رشته های پزشکی و با توجه به اینکه هنوز ۹۰ هزار دانشجوی پزشکی نیاز به خوابگاه دارند روند توسعه خوابگاههای دانشجویی را بهره گیری از ظرفیت های وزارت بهداشت و خیرین خوابگاه  ساز دنبال خواهیم  کرد.

 طریقت منفرد در ادامه بازدید از خوابگاه و با شنیدن درخواست های دانشجویی با اختصاص ۱۲۰ میلیون تومان در توسعه و ساخت خوابگاه دانشجویی دانشکده پرستاری و مامائی مشارکت کرد.

وی دانشجویان را بدنه اصلی وزارت بهداشت در سالهای آتی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با ارائه خدمات به دانشجویان شاهد  تقویت اساتید آینده برای سربلندی ایران اسلامی باشیم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.