اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌های روستایی بخش بزمان

  مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌های روستایی بخش بزمان خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، ایوب کرد با تائید این خبر اظهار داشت: عملیات احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی بزمان از یکسال قبل آغاز شده و از ۵/۸۲ کیلومتر طول این راه‌ها تاکنون ۲۶ کیلومتر راه احداث شده است.
وی همچنین از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح راه بزمان، بمپور به گوهرکوه خبر داد و گفت: با احداث این جاده مسافت بزمان به شهر زاهدان ۱۸۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.
کرد افزود: محورهای روستایی بخش بزمان با اعتباری بیش از ۵۵ هزار میلیون ریال در حال احداث هستند که با احداث این محور ها ۶ روستا با بیش از ۶۰۰ خانوار از نعمت راه برخوردار می‌شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان توجه به روستاهایی که موجب تحرک بخشیدن به رشد استان می‌شود را حایز اهمیت دانست و گفت: پیگیری، تصویب و دریافت اعتبار برای پروژه‌های راه روستایی در رشد همه جانبه جمعیت روستا و مراکز تولیدی استان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.
وی بیان کرد: هم‌اکنون ۳ هزار و ۷۷۵ کیلومتر راه آسفالته در جنوب سیستان‌وبلوچستان وجود دارد که اگر تا پایان دولت دهم اعتبار لازم به آسفالت راه‌ها اختصاص یابد، بیش از ۷۵ درصد از راه‌های روستایی جنوب استان از نعمت آسفالت برخوردار خواهند شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.