اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال به خرید ۲۰ شناور مسافری در هرمزگان

چهارشنبه ۱۰ خرداد – ۰۴:۴۸:۴۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-   ۳۰۰ میلیارد ریال امسال برای ساخت وخرید ۲۰فروندشناور مسافری استاندارد در هرمزگان اختصاص یافت.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا به نقل از مانا، مدیرکل بنادرودریانوردی هرمزگان افزود: این اعتبار به منظور افزایش ایمنی سفرهای دریایی اختصاص یافت .
علی اکبر صفایی گفت : سه فروند ازاین شناورها با ظرفیت هر کدام ۶۵نفر تاپایان امسال وارد شبکه حمل ونقل دریایی هرمزگان می شود .
وی افزود :مالکان شناور هایی که از شبکه حمل ونقل دریایی استان خارج شده اند از طریق تعاونی قایقداران هرمز وبندر عباس به سازمان بنادر ودریانوردی معرفی شده اند وبه زودی برای دریافت وام خرید شناور به بانک های عامل معرفی می شوند .
مدیرکل بنادرودریانوردی هرمزگان گفت : شناور های فرسوده افراد خریداری وبه عنوان آورده آنان تلقی می شود وبرای خرید هر شناور یک میلیارد تومان بدون سود به مالکان پرداخت خواهد شد.
وی گفت : با اجرای این برنامه ها در آینده شاهد مسافرت های دریایی ایمن وایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.
به گفته وی هم اکنون فروند ۳۰شناور با ظرفیت هرکدام ۳۰۰نفر ؛مسافران را در مسیرهای مختلف دریایی در هرمزگان جابجا می کنند .
مدیرکل بنادرودریانوردی هرمزگان افزود : ساخت بندر نخل وناخدا ،توسعه بندر شهید حقانی در بندرعباس و بندر شهید ذاکری قشم از طرحهای در حال اجرای این اداره کل است که با اجرای آنها تحول عظیمی در شبکه حمل ونقل دریایی هرمزگان ایجاد می شود .
صفایی گفت : بندر هرمز امسال به اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان واگذار شدو بزودی در برنامه کوتاه مدت ساخت برج کنترل واسکله های بندر هرمز و در برنامه بلند مدت طرح جامع این بندر اجرا می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۳۰۱۶۴۸۴۴۰۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.