اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی کشور

سید عبدالله عمادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: به منظور پیشگیری و همچنین مقابله با آسیبهای اجتماعی امسال بودجه نسبتا خوبی اختصاص داده شده است به همین دلیل امیدواریم بتوانیم براساس برنامه ریزی دستگاههای حمایتی و فعالی در این خصوص اقدامات مفیدی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی مربوط به آسیبهای اجتماعی در اختیار سازمان بهزیستی قرار داده خواهد شد ، تاکید کرد: باتوجه به اینکه بهزیستی معاونتی مربوط به پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دارد و تاکنون نیز برنامه ریزیهای مناسبی انجام داده به همین دلیل این بودجه به آنها پرداخت می شود.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نوع و مدل آسیبهای اجتماعی درهر منطقه و استانی متفاوت است به همین دلیل اطلس آسیبهای اجتماعی در استانها از سوی بهزیستی آماده شده که بر اساس آن می توان برای کاهش و از بین بردن آسیب هر شهر و محدوده ای به طور خاص برنامه ریزی کرد.

عمادی در پاسخ به این سوال که سرانجام نرخ افزایش تعرفه ها در سال جاری مشخص خواهد شد یا خیر ، گفت: به دلایل مختلفی تشکیل شورای عالی بیمه مدتی به تعویق افتاد اما به طور حتم و طبق قرار قبلی بامسئولان وزارت بهداشت قرار است این هفته مشخص شود که امیدواریم این اتفاق بیافتد و نرخ تعرفه ها مشخص شود.

وی در مورد افزایش میزان تعرفه های درمانی نیز افزود: هنوز با بخش درمان در این خصوص توافقی حاضل نشده است اما قرار است در جلسه میزان افزایش آن مشخص شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.