اختصاص ۵۸ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های علوم پزشکی

۱۰اردیبهشت،

IMAGE634926347701178750.jpg

وزیر بهداشت، در بازدید از خوابگاه خواهران الزهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، مبلغ ۵۸ میلیارد ریال برای تجهیز و تعمیر خوابگاه‌ها اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمدحسن طریقت منفرد در بازدید از خوابگاه خواهران الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، با پیشنهاد شورای رفاهی دانشجویان خوابگاه الزهرا مبنی بر ساخت سالن ورزشی در این خوابگاه موافقت کرد و دستور دارد بخشی از مبلغی که برای تجهیز و تعمیر خوابگاه‌های کشور اختصاص می‌یابد به ساخت این سالن ورزشی تعلق گیرد.

بر اساس این گزارش وزیر بهداشت، پس از سخنرانی در جمع دانشجویان و شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان، در بلوک‌های خوابگاه‌ دانشجویان حضور یافت و از اتاق‌ها و امکانات خوابگاه الزهرا (س) بازدید کرده و به مدت دو ساعت به طور مستقیم با مسائل و مشکلات خوابگاهی دانشجویان آشنا شد.

در این بازدید دکتر محمدحسین آیتی معاون دانشجویی و فرهنگی و جمعی از مدیران این معاونت، دکتر ابوالقاسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه و نماینده مجمع خیرین سلامت وزیر بهداشت را همراهی کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.