اختصاص ۹۰۰ سهمیه به جذب افراد در بسیج جامعه پزشکی در سال جاری

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ‘محمد ولی رضاپور’ بامداد جمعه در آیین دوازدهمین محفل انس تیم های اضطراری دوران دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران افزود: این افراد قرار است بیشتر درهیات علمی و به منظور انجام فعالیت های تحقیقی و پژوهشی مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه تا سال گذشته، دو هزار و ۸۱۱ نفر عضو بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران بودند، ادامه داد: البته تعدادی از این افراد بازنشسته شدند که مجموع این آمار نیازمند بازنگری مجدد است.

رضاپور با ارایه عملکرد چهارماهه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در شال ۹۱، گفت: ما در کمیته های فرهنگی، پژوهشی، امداد و درمان و نیروی انسانی فعالیت های خود را انجام می دهیم.

به گفته وی، جذب نیرو نیز یکی از اقدامات مهم کمیته نیروی انسانی بسیج جامعه پزشکی است.

این مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، فعالیت های بسیج جامعه پزشکی در کمیته فرهنگی در مقایسه با گذشته، حدود سه برابر افزایش یافته است.

رضاپور، ویزیت رایگان بیماران واعزام تیم های بهداشتی و درمانی را از مهمترین کارهای بخش امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم جمعی از اعضای بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه خانواده هایشان در این ضیافت الهی و محفل انس حضور داشتند.

اجتمام**۹۱۳۴ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۸۷۷۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.