اختلاف اصولگرایان،فرصت اصلاح طلبان است/نباید با انتخابات قهر کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افطاری حزب مردمسالاری شب گذشته با حضور اعضای فراکسیون اقلیت مجلس هشتم، قدرت الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سفیر آلمان در تهران و کاردار تونس در مجتمع المپیک حیدر بابا برگزار شد.

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری در این مراسم با بیان اینکه یکی از گمشده های امروز برخی از محافل سیاسی و اجتماعی کشورمان  بداخلاقی ها و بی اخلاقی هایی است که مشاهده می کنیم، گفت: قرار نبود نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از سه دهه شاهد برخی بی اخلاقی هایی که در ادبیات سیاسی در گفتمان های سیاسی وجود دارد مشاهده کنیم لذا باید از ائمه اطهار الگو بگیریم و ذخیره از تقوا و خوش اخلاقی در خود داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در یک سال آینده انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در پیش است، گفت: حزب مردمسالاری معتقد نیست که باید در انتخابات ریاست جمهوری قهر کرد. عده ای فکر می کنند آنها صاحبخانه هستند در حالیکه ما صاحبخانه هستیم و اصولگرایان را از عرصه اداره کشور بیرون می کنیم.

کواکبیان تصریح کرد: برخی فکر می کنند اصلاح طلبان باید منزوی و گوشه نشین شوند و همواره مایوسانه صحبت می کنند در حالیکه در سفرها و دیدارهایی که با اصلاح طلبان در استان های مختلف داشتم  مشاهده کردم بیش از ده ها هزار نفر از نیروهای متعهد و متخصص به خاطر همین افکار منزوی شده اند.

دبیرکل حزب مردمسالاری ادامه داد: در شرایطی که غربی ها تحریم ها را علیه ایران به کار گرفته اند اصلاح طلبان نباید گوشه نشینی داشته باشند و اعتقاد داریم گوشه نشینی جنود ابلیس است و مایوسان سپاهیان شیطان هستند.

وی افزود: حزب مردمسالاری به دنبال اجماع اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری است و عنوان کردیم اگر شخصیتی همانند سید محمد خاتمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود کاندید اختصاصی نخواهیم داشت اما اگر غیر از ایشان باشد ما طرح مجمع نخبگان اصلاح طلب سراسر کشور(مناسک) را مطرح کرده ایم تا چهار هزار نفر از نخبگان اصلاح طلب نامزد نهایی را انتخاب کنند تا همانند سال ۸۴ نشود که تعداد زیادی نامزد انتخاباتی به عرصه آمد و حاصل کار محمود احمدی نژاد شد.

کواکبیان با تاکید بر اینکه خوشبختانه هم اکنون اصولگرایان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دچار اختلاف هستند، گفت: این موضوع فرصتی برای اصلاح طلبان است الته ما معتقدیم اصولگرایان به اتحاد نخواهند رسید.

دبیرکل حزب مردمسالاری با بیان اینکه در سال ۹۲ نوبتی هم باشد نوبت ریاست جمهوری اصلاح طلبان است، گفت: اصولگرایان بهتر است بعد از این به استراحت بپردازند.

وی با بیان اینکه در قالب طرح مناسک نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شوم، گفت: طرح مناسک به شخصیت های اصلاح طلب و احزاب و تشکل های درون این جبهه ارائه شده و به آنها تا عید سعید غدیر وقت داده ایم تا نظر خود را اعلام کنند.

کواکبیان گفت: اصلاح طلبان نباید فرصت سوزی کنند چرا که برخی ستاد های انتخاباتی خود را فعال کرده اند و باید ما نیز فعالیت خود را هرچه زودتر آغاز کنیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.