اختلاف سنی شهرام اسدی و همسرش لادن مستوفی

شهرام اسدی قراگوز متولد ۱۳۳۲ در شهرستان سلماس است. وی کارگردان و فیلمنامه‌نویس می‌باشد. آقای شهرام اسدی همچنین همسر لادن مستوفی است. اسدی فارغ التحصیل کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما در سال ۱۳۵۴ و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه کالیفرنیای آمریکا است.

او با انجمن جغرافیای ملی و شبکه تلویزیونی ان.بی.سی همکاری داشته است. وی پس از چند سال اقامت در آمریکا در سال ۱۳۶۷ به ایران بازگشت. اسدی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۷۰ با کارگردانی و فیلمنامه نویسی فیلم «اوینار» آغاز کرد.

لادن مستوفی متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۱ در تنکابن می‌باشد. وی همسر شهرام اسدی (کارگردان) و خواهر لاله مستوفی (منشی صحنه) است. وی کار خود را با فیلم روز واقعه آغاز کرد و چند سال بعد پس از بازی در مجموعهٔ دوران سرکشی کمال تبریزی به شهرت رسید.

بازیگر سرشناس و معروف سینما لادن مستوفی همسر آقای شهرام اسدی کارگردان با اختلاف سنی ۲۰ ساله می‌باشد که این مسئله توجه بعضی را به خود جلب کرده و حاشیه‌ساز شده است هرچند که از دیدگاه نویسنده مسائل زوجین امری شخصی است و بیننده حق قضاوت مسائل شخصی اینچنینی را ندارد. شما چه فکر می‌کنید؟ در کامنت‌ها نظر خود را بنویسید.

۰ دیدگاه ۱ بازدید ۰

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.