اختلاف ما در برخی از رشته های المپیک زیاد است

حمید سجادی گفت: با توجه به سنجش پتانسیل های موجود در کاروان اعزامی به رقابت های المپیک ۲۰۱۲ اختلاف ما در برخی از رشته های موجود زیاد است اما شانس زیادی برای کسب مدال های طلا، نقره و برنز داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، حمید سجادی افزود: خوشبختانه کاروان اعزامی به المپیک از تمام ظرفیت های موجود داخلی بهره برده و شاهد رقابت در اکثریت رشته های موجود خواهیم بود و امید است بیشترین تعداد مدال را در این رقابت ها کسب نماییم.

معاون وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در رشته های از قبیل دوومیدانی، تکواندو، کشتی آزاد و تیراندازی و وزنه برداری از فرصت و شانس بالایی نسبت به دیگر گروه های اعزامی به رقابت های المپیک برخورداریم و با توجه به اینکه همیشه فرصت جوانان ما در رقابت با همه گروهی های خود بیشتر ازبقیه رشته ها بوده واین نشان از فرق و دیدگاه وزارت ورزش نسبت به دیگر رشته ها نیست.

سجادی گفت: جالب است بدانیم که شرکت در این مسابقات انرژی زیادی از ورزشکاران می گیرد؛ به طور مثال طبق آمارهای جهانی بازی ساده ای مثل شطرنج دو کیلو وزن را کاهش می دهد و یا ورزشکاران به طور میانگین ۱۴ تا ۱۵ کیلومتر در زمین فوتبال می دوند و همیشه برای رسیدن به موفقیت باید از تمام توان موجود استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: باید دانست که هر رشته ای سختی کار خود را دارد و بنده در خاطرات یان ترک قهرمان شنای مسابقات المپیک دورهای قبل خوانده ام که وی برای بدست آوردن ۵ تا ۶ مدال طلایی که در یک دوره از مسابقات به دست آورده روزانه بیش از ۱۲ ساعت در آب تمرین کرده است و این نشان از پشتکار بالای موجود در این مسابقات دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان داشت: من خود در سه دوره از این مسابقات حضور داشته ام و از شرایط موجود قبل و بعد از بازی این ورزشکاران آگاهی کامل دارم و امیدوارم بادرایتی که وزارت ورزش و کمیته المپیک داشته اند از نتایج بهینه و مطلوبی بهره مند گردیم.

سجادی در خصوص وضعیت کنونی لندن برای آمادگی مسابقات المپیک گفت: در حال حاضر وضعیت آب و هوایی در شهر لندن نامطلوب بوده و به گفته کارشناسان از فردا هوا خوب ومطلوب می شود که بر کیفیت مسابقات تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 وی بیان داشت: از تمامی دست اندر کاران و مسئولان ومردم تقاضا دارم با حمایت از این کاروان اعزامی و دوری از خصومت های شخصی و نپرداختن به حواشی این مسابقات شاهد بهترین نتیجه موجود باشیم.

سجادی خاطرنشان کرد: در راستای تقدیر و حمایت از ورزشکاران اعزامی به المپیک ساعت ۱۸ امروز نیز همراه با عباسی و مسئولان وزارت و کمیته المپیک از کاروان دوومیدانی کشورمان تجلیل خواهیم کرد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.