اختلاف میان جریان‌های اصیل داخلی در شأن نظام اسلامی‌ نیست

۲۶ام بهمن ،

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: اختلاف میان جریان‌های اصیل داخلی سبب دلسردی مردم برای حضور در انتخابات می‌شود.

سجاد مصطفی‌پور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده آحاد ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم ایران همواره موقعیت‌شناس می باشند چراکه این اصل را در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور خود به اثبات رساندند.
 
وی با تاکید بر عوامل خارجی برای تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات افزود: رسانه‌های خارجی سعی دارند با طرح مسائل حاشیه‌ای شرکت مردم در انتخابات را تحت‌الشعاع قرار دهند اما ملت ایران همواره بر خلاف تبلیغات آنها عمل کرده و در دهانشان کوبیده‌اند.
 
مصطفی‌پور با اشاره به نقش عوامل داخلی در شرکت مردم در انتخابات ادامه داد: اختلاف میان جریان‌های اصیل داخلی در شأن نظام اسلامی نبوده و سبب دلسردی مردم برای حضور در انتخابات می‌شود.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در پایان یادآور شد: مردم همواره حول محور ولایت عمل کرده و در راستای فرمایشات ولی فقیه حرکت می‌کنند و با بی‌اعتنایی به تبلیغات منفی رسانه‌های خارجی سیاست‌های ضد ایرانی آنان را خنثی می‌کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.