اختلاف نظر میان رژیم صهیونیستی و غرب بر سر مسئله سوریه/تنفر شدید ملت سوریه از مداخله‌گران خارجی

۰۵خردادماه،

یک کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه ملت سوریه به شدت از مداخله‌گران خارجی در کشورشان تنفر دارند، گفت: اختلاف نظر بین رژیم جعلی صهیونیستی و غرب بر سر رفتار با سوریه سبب تضعیف آنها شده و در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که استکبار هیچ برگ موفقی برای انتخابات سال ۲۰۲۲ این کشور نخواهد داشت.

” جعفر قناد‌باشی ”  در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخابات آتی در سوریه و امکان ظهور آشوب‌های مجدد در آن زمان گفت: حدود دو سال است که آشوب‌ها دامن‌گیر سوریه شده و یکی از دلایل اصلی به نتیجه نرسیدن فتنه‌ها در این کشور مردم می باشند که با حمایت خود از بشار اسد برنامه‌های غرب را مسدود کرده‌اند.
وی ادامه داد: مردم سوریه به شدت از به قدرت رسیدن مداخله‌گران خارجی در این کشور متنفر می باشند.

قنادباشی تصریح کرد: با نزدیک شدن به انتخابات در سوریه طبیعی است که استکبار برای تحقق اهداف خود به دنبال آشوب در سوریه باشد، اما در واقع این آشوب‌ها سبب تضعیف غرب در منطقه شده است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: اختلاف نظر بین رژیم جعلی صهیونیستی و غرب بر سر رفتار با سوریه سبب تضعیف آنها شده و در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که استکبار هیچ برگ موفقی برای انتخابات در سال ۲۰۲۲ سوریه نداشته و تنها باید منتظر تکرار جنایات آنها برای تحقق اهداف شومشان در این مسیر باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.