اختلال مداوم وایمکس مبین نت مشترکین را کلافه کرده است

اختلال مداوم وایمکس مبین نت مشترکین را کلافه کرده است

قدس آنلاین – هنگامه طاهری: سرویس اپراتور سراسری وایمکس مبین نت حدود دو ماه است دچار اخلال مداوم شده و این در حالی است که نه تنها تلفن روابط عمومی شرکت مذکور ، بلکه تلفنهای اعلام شده در سایت هم در خصوص علت عدم سرویس دهی به مشترکین پاسخگو نمی باشند.

به گزارش قدس آنلاین سایت مبین نت صرفا به عنوان اطلاع رسانی در سایت خود اعلام کرده به منظور توسعه‌ی جغرافیایی و افزایش قابلیت‌های زیرساختی شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت در سطح کشور، ممکن است دسترسی به اینترنت چند ساعت در شبانه‌روز با اختلال مواجه شود و این موضوع تا انتهای هفته به طول انجامد.
اما جالب اینجاست که تاریخ اطلاعیه مشخص نیست و معلوم نشده یک هفته ای که توسط گردانندگان سایت عنوان شده مربوط به کدام هفته است! البته یکی از مشترکین در همین خصوص به خبرنگار قدس آنلاین یاد آور می شود که حجم ۱۲گیگابایت را برای مدت سه ماه مشترک شده اما سایت دو ماه است که با قطع و وصل مکرر مواجه است.
وی در اعتراض به این وضعیت خاطر نشان می کند که با توجه به مبلغ پرداختی بابت ۱۲گیگابایت زمان استفاده وی رو به اتمام است ولی وی قادر به استفاده درست از وایمکس مبین نت نشده.
این در حالی است که مشترکین پس از اتمام زمان اشتراک مجبور به پرداخت مبلغی جدید و اشتراکی مجدد خواهند شد.
یکی دیگر از مشترکین که بابت اشتراک یک ساله با سرعت ۵۱۲ ، ۶۳ هزار تومان پرداخت کرده نیز از قطعی بیش از ۲۴ ساعت در شبانه روز گلایه مند است.
مشترکی دیگر که به شدت از سرویس دهی مبین نت ناراضی است نیز اظهار میدارد: سال گذشته طرح بهاره مودم رایگان مبین نت را ثبت نام نمودم که حدود ۱۶۰هزار تومان در آمد و امسال هم آن را با همان سرعت ۵۱۲kb تمدید کردم با مبلغ ۶۶۱۵۰۰ ریال برای مدیت یکسال و حدود دو ماه است تمدید کردم. یعنی الان ۱۴ ماه است از این سرویس استفاده می کنم ولی سال گذشته هم همین مشکلات قطعی سرویس و سرعت پایین را داشت.
با این وجود مبین نت در سایت خود به مشترکین اعلام کرده از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت اش کسب رضایت مشترکین است!
یادآور می شویم رییس سازمان فناورى اطلاعات – اسفند سال گذشته در گفت و گو با ایسنا اظهار داشته بود نظارت برکیفیت سرویس دهندهاى اینترنت واینترانت یکى ازموضوعات مهم و در دست بررسى است.
وایمکس مبین نت در ایران رقیب وایمکس ایرانسل محسوب می شود.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. ارشیا:

    ۱٫پیگری های تلفنی از خدمات پشتیبانی
    ۲٫اشانتیون های رایگان در روزهای مختلف
    خدا وکیلی من نزدیک ۲۰ گیگ توی ۶ ماه رایگان دریافت کردم از شاتل.
    سرعت من ۱۲۸ است وبا ۵۰۰ کیلو بایت دانلود میکنم و بسیار راضی هستم از شاتل

  2. ارشیا:

    عزیزان من وقتی شاتل است آخه چرا مبینت یا صبا نت!!!!
    خداییش من ۳ ساله دارم و واقعا راضیم .

  3. sajad:

    بله منم بیش از ۴ روزه که دسترسی ب اینترنت واسم یه عذاب شده.واقعا سرویس دهی مبین نت افتضاحه.کلافه شدم.طرح نامحدود فعال کردم که دانلود کنم ولی الان همش قطع و وصل میشه یا سرعت پایین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.