اختیارات کی‌روش از کفاشیان هم بیشتر است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

منصور قنبرزاده در واکنش به تعطیلی‌های مکرر لیگ برتر، بلاتکلیفی در برگزاری جام حذفی و تصمیمات آنی فدراسیون فوتبال گفت: آقای کی‌روش خود را از فوتبال محلات گرفته تا فوتبال ملی در این فوتبال مختار می‌بیند. او باید بداند در کشوری کار می‌کند که سال‌های سال است در دانشگاهش دکترای تربیت بدنی به جامعه تحویل داده می‌شود. به نظر می‌رسد با اختیاراتی که به او داده شده شان کشور زیر سوال رفته است. به اعتقاد من با اختیاراتی که به او داده شده اختیارات او از رییس فدراسیون فوتبال هم بیشتر شده است.

وی افزود: با توجه به تحقیقات میدانی که انجام داده‌ام در هیچ جای دنیا به هیچ سرمربی تیم ملی تا این حد اختیار داده نمی‌شود. او خودش را مختار می‌بیند که سرپرست تیم را کنار بگذارد. مدیر رسانه‌ای تیم ملی را عوض کند و درباره انتخاب نفر جدید هم تصمیم‌گیر باشد. در حالی که در هیچ جای دنیا انتخاب چنین پست‌هایی مربوط به سرمربی تیم ملی نمی‌شود.

وی افزود: همه قبول داریم که تیم ملی در اولویت است وجود باشگاه‌ها به خاطر کمک به تیم ملی است. اما در شرایطی که در معدود دفعات همهی کارشناسان نظرشان برگزاری جام حذفی به خواست سرمربی تیم ملی می‌خواهیم جام حذفی را برگزار نکنیم. کی‌روش باید بداند در جایی کار می‌کند که فوتبالش ریشه‌دار است. ما هم در جام جهانی بوده‌ایم و هم قهرمان آسیا شده‌ایم.

قنبرزاده در پایان گفت‌وگویش افزود: دستیار کی‌روش که به خواست او به تیم ملی آمده بود در میانه‌ی راه و بدون اطلاع پیشی تیم ملی را رها نمود و رفت اما دیدید که کی‌روش پاسخگو نبود. حالا هم همه امیدواریم تیم ملی به جام جهانی برود اما اگر خدای ناکرده این اتفاق نیفتاد کی‌روش به کسی پاسخگو نخواهد بود و تنها با جمله‌هایی نظیر امکاناتی نداشتیم و… این ناکامی را توجیه می‌کند و پولش را می‌گیرد و به تیم دیگری می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.