اخراجی‌های فصل بعد را شناسایی کردم/ اختلافم با کریمی را حل می‌کنم

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی دنیزلی پس از شکست ۴ بر ۲ امروز شنبه تیمش برابر سایپا در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: ما الان از نظر فکری و تمرکزی در بازیها به گونه ای هستیم که فقط به میدان می رویم و می آییم!

وی ضمن ابراز تاسف از شکست تیمش مقابل سایپا البرز گفت: در یک روز خاص که از نظر شخصی دوست داشتم احساس دیگری در پایان مسابقه داشتم متاسفانه اتفاقات به ضررمان تمام شد و بازی آنطور که می خواستم به اتمام نرسید.

دنیزلی این جملات را در پاسخ به خبرنگارانی که تولد نوه اش را تبریک گفتند بیان کرد و گفت: وقتی راحت گل می خورید مشخص است که نمی توانید موفق شوید. من اگر بخواهم خلاصه ای از بازی پرسپولیس – سایپا را بگویم باید عنوان کنم که حریف ۵-۶ بار روی دروازه ما آمد و ۴ گل زد اما ما ۱۰ – ۱۵ بار به سمت دروازه آنها رفتیم اما دو گل زدیم. ما امروز الگویی بودیم برای تیم ها که چطور می شود ساده گل خورد و به سختی گل زد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اینکه تیمش پس از ۱۰ نفره شدن به گونه ای بازی کرد که غیبت یک بازیکن کمتر به چشم آمد را نقطه قوت سرخپوشان در دیدار با سایپا عنوان کرد و گفت: امروز می خواستم به بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا کرده بودند شانس بازی بدهم. قطعا اینکه این بازیکنان چقدر از شانس خودشان استفاده کردند با خودشان است و اینکه بتوانند این شانس را به فرصت تبدیل کنند.

وی با ابراز بی اطلاعی از اینکه روزنامه ها در مورد اختلافش با علی کریمی چه چیزهایی نوشته اند گفت: من نمی دانم چه بوده و چه چیزهایی نوشته شده است اما باید بگویم بین ما مشکل خاصی نیست و اگر هم مشکلی داشته باشد من نمی توانم آنها را اینجا بیان کنم. ما باید در اولین تمرین با یکدیگر حرف بزنیم و اگر مشکلی داریم با یکدیگر برطرف کنیم.

مصطفی دنیزلی در ادامه افزود: در نتیجه ای که امروز حاصل شد گل تاثیر گل خوردن از تیم الغرافه در دقایق پایانی قابل لمس بود. متاسفانه تیم ما این روزها روندی سینوسی داشته که در آسیا این روند رو به بالا بوده و در لیگ رو به پایین. ما باید تمرکز تیم را در هر دو میدان آسیا و لیگ تقویت کنیم که این کاری دشوار و سخت است.

دنیزلی به تشریح عملکرد تیمش در دیدار با سایپا پرداخت و گفت: در کل بازی می شود انتقادات به تیم ما وارد آورد. اما در نیمه دوم نکاتی مثبت را در تیمم دیدم. به گونه ای که می توانم بگویم اگر ۱۰ نفره نمی شدیم امکان تغییر نتیجه بود. در نتیجه اینکه چنین بازیهایی کار مرا سخت و از نظری آسانی می کند.

وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید برای تقویت مسائل روحی و روانی تیم چه کارهایی انجام می دهید گفت: این کارها بلندمدت است و سعی می کنیم از نظر روحی و روانی تیم را در میدان آسیایی که شانس موفقیت داریم ارتقا دهیم. قبول کنید در مسابقات لیگ انجام مسائل روحی و روانی با شرایط فعلی آسان نیست.

مصطفی دنیزلی در پاسخ به خبرنگار مهر که پرسید تنبیهات کمیته انضباطی و حواشی دیدار با داماش چقدر در افت تیم شما تاثیرگذار بوده است؟ گفت: تمام اینها عواملی هستند که در تیم ما تاثیر منفی گذاشته است اما پیگری کرد محرومیت تیم موضوعی اداری است که پیگیری آن برعهده مدیریت باشگاه است و ما نباید تمرکز خود را روی این مسائل بگذاریم.

وی همچنین در واکنش به اینکه نیمکت نشینی کریمی به خاطر مصاحبه اش بعد از بازی با الغرافه بوده است گفت: اینکه مصاحبه جریانش چه بوده است را نمی دانم اما مطمئن باشید اگر تصمیمی بگیرم به خاطر یک مصاحبه نبوده است. نمی دانم علی کریمی چه گفته و نیمکت نشینی او و دیگر بازیکنان به خاطر جلوگیری از خستگی شان بود که به صورت مداوم برای تیم بازی می کنند.

دنیزلی ضمن پذیرش اینکه تیمش به راحتی گل می خورد گفت: من این ضعف را می بینم و به این واقف هستم و به دنبال چاره ای برای حل این مشکل هستم اما خیلی هم بد نیست اگر گل بخورید اما با تعداد گل های بیشتر آن را جبران کنید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه در ذهن خود فهرست اخراجی های تیم پرسپولیس را مشخص کرده است گفت: اینکه مردم چه لیستی را برای اخراجی های ما در نظر می گیرند من از آن بی خبرم چرا که نمی توانم جلوی تفکرات مردم را بگیرم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا علی کریمی هم در لیست اخراجی ها هست گفت: شما به چیزهایی که در روزنامه ها نوشته می شود توجه نکنید. توجه شما باید به چیزی باشد که من می گویم.

وی در خاتمه تصریح کرد: تنها شانس ما قهرمانی در آسیاست که با تقویت تیم برای فصل آینده می توانیم راه خوبی که آغاز کرده ایم را ادامه دهیم. از اول هم من برای این هدف به پرسپولیس آمدم چرا که اگر غیر از این بود و تیم در لیگ و جام حذفی توفیقاتی به دست آورده بود امروز دنیزلی سرمربی پرسپولیس نبود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.