اخراج الهه راستگو به چه جرم؟

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

الهه راستگو که با لیست اصلاح طلبان به چهارمین دوره انتخاب شوراهای شهر تهران راه یافته است، به جرم رای دادن به قالیباف ! امروز به طور گسترده مورد انتقاد اشخاص و رسانه های اصلاح طلب قرار گرفته که سعی …

الهه راستگو که با لیست اصلاح طلبان به چهارمین دوره انتخاب شوراهای شهر تهران راه یافته است، به جرم رای دادن به قالیباف ! امروز به طور گسترده مورد انتقاد اشخاص و رسانه های اصلاح طلب قرار گرفته که سعی دارند تا اقدام وی را نه به خاطر اینکه  این شخص به قالیباف رای داده است، بلکه عدم صداقت و خلافگویی او مورد حمله قرار دهند و عمل او را خارج از اصول سیاسی و فرد محورانه بخوانند!و حتی از وی به عنوان خائن نام برده اند. این در حالی است که بعضی احتمال اخراج وی از حزب اسلامی کار خبر می دهند و وی به حملات فیزیکی نیز تهدید شده است.

 راستگو نیز پس از شنیدن این انتقادات، در صحبت هایش تاکید میکند که بنده وامدار مردم هستم بنابراین وامدار هیچ حزب و گروهی نخواهم بود؛ من از روز اول در برابر خداوند متعال قسم خورده‌ام و به آن عمل خواهم کرد و در این انتخابات دو گزینه بیشتر نداشتیم، اگر گزینه‌های دیگری بود شاید می‌توانستیم وقت بیشتری بگذاریم اما به هر حال به نظر بنده تنها شخصی که می‌توانست به شهر تهران کمک کند آقای قالیباف بود.

با توجه به سخنان راستگو، او به دور از جناح بازی و با در نظر گرفتن صلاحیت قالیباف در این عرصه، رای داده است.

این کار راستگو مشکلی نداشت و این اصلاح طلبان می باشند که پایبندی به حزب را آنچنان بزرگ می نمایانند که حتی کسی را که به خاطر مصلحت شهر و مردم خلاف نظر آنها را میگوید خائن می خوانند، این درست مانند زمان انتخابات ریاست جمهوری است که پس از انتخاب روحانی اصلاح طلبان گمان کردند که فاتح میدان شدند اما سخنان روحانی چیزی خلاف این را گفت.

حال باید پرسید چرا این دفعه اینگونه برآشفتند؟ آیا سببش چیزی جز شهردار نشدن محسن هاشمی است؟

 مگر همین مجلس که به قول خودتان  در اختیار جناح راست است به زنگنه رای اعتماد نداد و نجفی با یک رای اختلاف وزیر نشد. اگر بنا بود آنها هم صرفا به تشکیلات خود پایبند می‌بودند باید بعضی از وزرای آقای روحانی هم رای نمی‌آوردند.

و یا به نقل از ی سعید لیلاز فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب، اگر بنا بر این است که بگوییم رفتارها باید تشکیلاتی باشد، آقای مسجدجامعی و نجفی و خانم ابتکار چرا در این هشت سال کوچک‌ترین ایستادگی در برابر قالیباف نداشتند؟ مگر آنها وابستگی تشکیلاتی خود را فراموش کرده بودند؟ اگر بناست از فقدان رفتار حزبی انتقاد کنیم این سوی ماجرا هم باید دیده شود.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.