اخرین خبرها تیراندازی ۲ موتورسوار به مردم زاهدان

شنبه ۱۳م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در پی تیراندازی ۲ موتورسوار مسلح به مردم در زاهدان، چهار نفر زخمی شدند.
ممتازنیوز : شب گذشته دو نفر سوار بر موتور در شهر زاهدان،‌ با سلاح گرم به مردم شکلیک نمودند که منجر به زخمی شدن چهار نفر شده است.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده است که مردم از مراسم گرامی داشت عید غدیر از مسجد الزهرای شهرک آزادگان باز می گشتند.

سرهنگ علی ایزدی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان بلوچستان است گفت که ضاربان فرار نموده اند اما پلیس در حال پی‌گیری موضوع است.

شهرک آزادگان ترکیب جمعیتی شیعه و سنی دارد،‌ اما اکثریت جمعیت آن شیعه می باشند؛ نماینده مردم زاهدان در مجلس می گوید هنوز ثابت نشده است که این تیراندازی یک اقدام تروریستی و به سبب درگیری های مذهبی بوده است.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان،‌ با تاکید بر این که ثابت نشده است که تیراندازی شب گذشته یک اقدام تروریستی بوده است، درباره احتمال ارتباط این اتفاق به بمب‌گذاری اخیر در زاهدان و اعدام سه نفر از اعضای خانواده‌ی ریگی بعد از آن اتفاق اظهار نموده است که بررسی‌ها در مورد اتفاق‌ی امروز و ارتباط آن با گروه‌ها یا مسائل مذهبی هنوز به نتیجه نرسیده است و پی‌گیری‌ها در این مورد ادامه دارد.

به گزارش تفسیری ایسنا،‌ حال مصدومان اتفاق جمعه شب،‌ چندان مساعد نمی باشد.

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۱۳ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , خبرها تیراندازی ۲ موتورسوار به مردم زاهدان, اخرین خبرها تیراندازی ۲ موتورسوار به مردم زاهدان, تیر اندازی, تیراندازی ۲ موتورسوار به مردم زاهدان, زاهدان, موتور سوار

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.