اخطار جدی امیر قلعه نوعی به رحمتی/تغییر سیستم استقلال در دربی

۳۰م دیماه ،

امیر قلعه نوعی در این خصوص روی استفاده از جباری و نکونام مردد است زیرا این دو وپنالتی زن های اول تیم می باشند و هر دو کمترین خطا را در خصوص از دست دادن ضربات پنالتی داشتند به همین سبب امیر قلعه نوعی دچار تردید شده است، از طرف نکونام به عنوان کاپیتان تیم ملی در ضربات پنالتی قهار است و از طرف دیگر جباری به عنوان بازیکن مورد اعتمادش در تیم می تواند در ضربات پنالتی به وی یا ری برساند اما از طرف قلعه نوعی در این خصوص تصمیم قطعی گرفته نشده است و امکان دارد در امروز در صورت اعلام ضربه پنالتی این تصمیم را به بازیکنان واگذار کند تا آنها در این خصوص تصمیم گیری کنند و هر کدام که آماده تر بودند پشت توپ بایستند. در این مورد سر مربی استقلال بحثی را مطرح نکرده است و قصد ندارد قبل از بازی با اعلام نام پنالتی زن استقلال تیم را وارد حاشیه کند زیرا این مباحث در تیمهایی مثل استقلال برای بازیکنان ایجاد حاشیه و حرف و حدیث می کند و سر مربی تیم استقلال در این خصوص تجربه دارد و قصد ندارد که تیمش را با این مباحث وارد حاشیه کند.

**اخطار جدی امیر قلعه نوعی به مهدی رحمتی

دروازبان اول تیم ملی و استقلال در آستانه دربی یک تصمیم تعجب برانگیز اتخاذ کرد و قرار است که دیگر در تیم ملی حضور نداشته باشد و به استراحت بپردازد اما این اتفاق پیش از دربی شرایط را برایش در تیم استقلال نیز تغییر داد به نحوی که دروازبان آبی ها در جلسه ای با امیر قلعه نوعی و مدیرعامل این تیم شرکت کرد تا رفع ابهام کرده و با آمادگی کامل این تیم را همراهی کند.

بر اساس این گزارش: مهدی رحمتی دروازبان تیم استقلال قصد دارد تا اطلاع ثانوی تنها از دروازه استقلال حراست کند اما این موضوع اصلی ترین بخش ماجراست زیرا امیر قلعه نوعی و فتح اله زاده از این اتفاق استقبال می کنند. این موضوع سبب شده است که حواشی بسیاری یرای رحمتی ایجاد شده و فکر وی متمرکز بازی دربی نباشد به همین سبب امیر قلعه نوعی رحمتی را فراخوانده و پیشنهاد های لازم را به این دروازبان ارائه کرده است زیرا رحمتی برای بازی با پرسپولیس امید اول تیم استقلال است و اگر روحیه نداشته باشد و آمادگی اش در حد معقول نباشد، اعضای این تیم دچار مشکلات بسیار جدی می شوند و این موضوع در نتیجه بازی تاثیر گذاشت زیرا تجربه ثابت کرده دروازبانان دربی در این بازی بسیار تاثیر گذار بودند و عملکردشان در نتیجه نهایی بازی تاثیر مستقیم گذاشته است، به همین سبب سرمربی استقلال نگران بحثهای مطرح شده این چند روزه است و در این مورد به رحمتی اخطار داده است که باید برای دربی مباحث مربوط به تیم ملی را به فراموشی بسپارد و برای حضور در ترکیب استقلال بدون حرف و حدیث و حاشیه اقدامات لازم را انجام دهد.

**برهانی پیگیر حضورش در ترکیب اصلی استقلال

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال جزء نفراتی است که بدلیل نوع عملکردش در ترکیب تیم برای بازی های مهم و چگونگی حضورش در ترکیب تیم وضعیت مشخصی ندارد به همین سبب در حال حاضر معلوم نیست که امیر قلعه نوعی برای حضور وی در ترکیب تیم تصمیم گیری کرده است یا خیر زیرا اوضاع این مهاجم برای همراهی این تیم در دربی نامعین است.

بر اساس این گزارش: آرش برهانی در بازی با ملوان نتوانست برای استقلال گلزنی کند اما این در حالی است که دیگر مهاجمان تیم نیز در این امر ناکام ماندند و مشکل عدم گلزنی استقلال در بازی با ملوان مختص به برهانی نیست. اما وی بیشتر از بازیکنی مانند فرزاد حاتمی در معرض خطر نیمکت نشینی قرار دارد زیرا این بازیکن با شرایطی خاص در ترکیب استقلال قرار میگیرد و امکان نیمکت نشینی برای وی وجود ندارد این بازیکن که از این خبرها مطلع است پیگیر وضعیت خود در تیم شده است تا مطلع گردد می تواند استقلال را در دربی همراهی کند یا خیر.

این بازیکن در تمرینات حضوری مثمر ثمر داشت که امیر قلعه نوعی را راضی کند تا او را در ترکیب اصلی تیم قرار دهد. از طرف این مهاجم رکورد خود را در استقلال شکست و در حال حاضر به عنوان برترین مهاجم این تیم مدعی است که حداقل در دربی و مقابل حریف سنتیشان؛ پرسپولیس، به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین مسابقه شود اما این موضوع و خواسته برهانی قطعی و مشخص نیست./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.