اخطار به بازیکنان استقلال/پرداخت پول مالیات عماد رضا/حضور ثابت جان واریو مقابل سپاهان/منع تمرین نمودن برهانی

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

جند تن از اعضای تیم استقلال از باشگاه تراکتورسازی شکایت نمودند و در این رابطه فدراسیون، کمیته انضباطی، مسئول انضباطی استقلال و مراجع قضایی مشغول بررسی می باشند.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شکایت استقلالی ها از تراکتور بررسی های لازم انجام می گردد اما آبی ها اعلام نمودند که هرچه سریعتر خواستار مشخص شدن وضعیت خود در این رابطه می باشند تا مشخص شود که کدامیک از طرفین در این مورد مقصر اصلی می باشند و باید جریمه شوند و در این خصوص از طرف مقابل خواستار مشخص شدن وضعیت خود در این رابطه می باشند تا مشخص شود که کدامیک از طرفین در این مورد مقصر اصلی می باشند و باید جریمه شوند و در این خصوص از طرف مقابل خواستار بخشش باشند.

گفتنی است، از سوی مسئولان در فدراسیون اعلام شده است که پرونده باز و در حال بررسی کامل است و قطعاً در روزهای آینده رأی اعلام می گردد البته آبی ها خواستار این شدند که وقت اتمام بررسی ها اعلام شود اما این اتفاق رخ نداده است زیرا مسئولان اعلام نمودند که وقتی برای بررسی این پرونده تعیین نمی شود و طرفین نیز در این خصوص، نظری مشابه دارند اما مسئولان بررسی پرونده شکایت با ریزبینی مشغول بررسی شرایط می باشند تا در نهایت بهترین تصمیم اتخاد شود و حتی از هیچ یک از دو تیم ضایع نشود.

شایان ذکر است، در این مورد اعلام شده است که مسئولان این شدند که اعضای تیم استقلال که شکایت اصلی را ارائه نمودند کوتاه بیایند، اما امیر قلعه نوعی ستاره همدانی، ایمان عالمی و کریم بوستانی ۴ عضوی که از تراکتوری ها شکایت نمودند تا به حال در این خصوص اقدامی را انجام ندادند و حتی اعلام نمودند که چنین تصمیمی نیز وجود ندارد و آنها روی حرف و نظر خود باقی می باشند.

**اخطار به بازیکنان استقلال، جریمه برای خاطیان تیم

بازیکنان تیم استقلال مدتی است که دو جلسه ای تمرین می نمایند تا آمادگیشان برای بازی های لیگ حفظ شود این در حالی است که بی نظمی بعضی اعضای تیم سبب شده است که آنها از مربیان اخطار جدی دریافت نمایند.

براساس این گزارش تفسیری اعضای تیم که معمولاً تمرینات یک جلسه ای را پشت سر می گذارند برای حضور در دو جلسه تمرین آمادگی لازم را ندارند به همین سبب دچار مشکلات جدی می شوند و این موضوع با شرایط و قوانین تیمی مغایرت دارد به همین سبب امیر قلعه نوعی اعلام نموده است بازیکنانی که با شرایط تیم کنار نمی آیند و قوانین تیم و باشگاه را رعایت نمی نمایند نمی توانند در ترکیب این تیم برای خود جایی داشته باشند.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی به بازیکنان بی نظم که در تمرینات بدنسازی حضوری فعال ندارند اخطار داده است زیرا به عقیده وی حضور در تمرینات تیمی که صبح برگزار می گردد و انجام کارهای بدنی و وزنه که در دستور کار ابی ها قرار دارد الزام بیشتری نسبت به حضور در تمرینات تاکتیکی و فنی دارد به همین سبب وی برای بازیکنانی که در تمرینات بدنسازی حضوری فعال ندارند و آمادگی شان کافی نباشد جریمه سنگینی در نظر می گیرد وی قصد دارد در پایان تمرینات استقلال پیش از آغاز لیگ در این خصوص گزارش تفسیری را به مدیرعامل تیم ارائه دهد.

**استقلال پول مالیات عماد رضا را می دهد

عماد رضا مهاجم تازه تیم استقلال با مشکل مالیات روبرو شده است زیرا سپاهانی ها اعلام نمودند وی به این سبب نمی تواند در لیگ ایران فعالیت داشته باشد و با تیمی قرارداد امضا کند اما در این خصوص آبی ها با عماد رضا گفتگو نمودند.

براساس این گزارش تفسیری مهاجم تازه آبی ها که مشکل مالیاتی دارد و در صورتی که وارد تهران شود دیگر نمی تواند از کشور خارج شود با حمایت کامل اعضای باشگاه استقلال روبرو شده است و در صورت ورود به تهران برای نهایی نمودن مذاکراتش با آبی ها مشکلی برای وی ایجاد نمی شود زیرا ابی ها به وی قول دادند که این مشکل را حل و فصل می نماید و مهاجم تازه این تیم نباید نگران وضعیت مالیاتی خود باشد،‌ استقلالی ها مدعی شدند که دراین خصوص اقدامات لازم را انجام می دهند تا پیش از سنگ اندازی سپاهانی ها بتوانند در این خصوص اقدام نموده و مشکل وی را حل نمایند.

آبی ها قصد دارند از مبلغ قرار داد عماد رضا استفاده نموده و مشکل وی را در اداره مالیات حل نمایند.

شایان ذکر است: در صورتی که مشکل مالیاتی این بازیکن حل شود وی با شرایط بهتری می تواند برای دریافت رضایتنامه اقدام کند و پس از آن قرار دادش را با آبی ها امضا کند،‌این بازیکن در حال حاضر شرایط مسافرت به تهران را ندارد و مشکلش با سپاهان سبب شده که انجام این مسافرت را به تاخیر بیاندازد.

**جان واریو مقابل سپاهان فیکس بازی می نماید

فابیو جان واریو با شرایط خاص روبروست وی با بدقولی مورد غضب و ناراحتی اعضای استقلال قرار گرفته است و درحالیکه شرایط برای حضور وی در تیم مهیا بود پس از تاخیر این اوضاع را تغییر داد اما وی جزو نفرات مورد نظر تیم برای دیدار سپاهان است.

گفتنی است: جان واریو بیش از یک ماه و نیم است که در تمرینات تیم استقلال حضور ندارد و دو بازی این تیم را نیز از دست داد و آبی ها قصد دارند وی را برای بازی با سپاهان آماده نموده و از این بازیکن در ترکیب تیم بهره ببرند.

شایان ذکر است: این بازیکن مدت بسیار بسیاری را در استراحت کامل سپری نموده ست و مشخص نمی باشد میزان آمادگی اش چه اندازه است اما سرمربی تیم اعلام نموده است وی را برای بازی با سپاهان آماده می نماید زیرا تیم نمی تواند بدون حضور جان واریو وارد زمین مسابقه مقابل این تیم شود.

امیر قلعه نوعی روی انگیزه جان واریو برای مقابله با سپاهان حساب ویژه ای باز نموده است و حاضر به نیمکت نشینی نمودن وی نمی باشد به همین سبب از حالا و پیش از حضور وی در تمرینات اعلام نموده است که جان واریو بازیکن است که قرار شده بصورت ثابت در ترکیب تیم به میدان برود و آبی ها را همراهی کند.

این بازیکن، که تمرینات بدنسازی را نیز پشت سر گذاشته است قرار است با انجام تمرینات ویژه برای بازی با تیم سابق خود آماده است.

در حالیکه دیگر نفرات از مدتها پیش تمرینات خود را آغاز نمودند تا برای بازی با سپاهان آماده شوند و بتوانند درترکیب ثابت قلعه نوعی را همراهی نمایند اما سرمربی آبی ها نام جان واریو را در ترکیب ثابت تیمش قرار داده است و این تصمیم قرار است تغییر کند.

**منع پزشکان از تمرین نمودن برهانی

آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال پس از عدم دعوت به اردوی تیم ملی با شرایط خاص روبرو شد این بازیکن از همان وقت در تمرینات استقلال حاضر نمی شود و مصدومیتش تقریبا جدی است زیرا از تمرین نمودن منع شده است.

بر اساس این گزارش تفسیری: آرش برهانی،‌ پس از دیدار با نفت تهران و گلزنی در این بازی با شرایط خاص روبر شده و نتوانست به تمرین نمودن ادامه دهد زیرا مچ پای وی دچار آسیب دیدگی شد و تمرینات ویژه ای را آغاز نموده تا برای بازی با سپاهان آماده شود اما این اتفاق رخ نداده است و این مهاجم همچنان با مشکل روبروست و نمی تواند در تمرینات تیمی استقلال حاضر شود و آبی ها را همراهی کند.

گفتنی ست: وی تمرینات فیزیوتراپی فشرده را پشت سر می گذارد و سرمربی استقلال نیز پیگیر وضعیت این مهاجم است زیرا درحال حاضر تنها مهاجمی که به وی امیدواری کامل دارد آرش برهانی است.

شایان ذکر است: این بازیکن در حال حاضر با اوضاع روبروست که از نظر روحی نیز آمادگی کامل برای همراهی تیم استقلال را ندارد.

عدم دعوت برهانی به تیم ملی و حذف نام وی از فهرست کی روش در حالیکه وی در ترکیب استقلال عملکرد ایده آلی داشت سبب شد که برهانی روحیه اش را از دست بدهد و حتی انتقادات فراوانی نیز از شرایط خود در تیم ملی داشت./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.