ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی و گلستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای انجام وظایف حاکمیتی، سیاستگذاری و هدایتی درنظر گرفته شده برای مجموعه وزارت ارتباطات، ساماندهی و اصلاح ساختار این وزارتخانه از سال ۸۸ در دستورکار قرار گرفت که پس از بررسیهای کارشناسی چارت تفصیلی استانها در ۳۱ استان به تصویب معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور رسید و برای اجرا ابلاغ شد که براین اساس چارت تفصیلی ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراکز ۳۱ استان کشور به تدریج در حال ایجاد و راه اندازی است.

تاکنون اداره کل ارتباطات در ۱۹ استان کشور به بهره برداری رسیده و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مابقی این ادارات تا پایان تابستان جاری به بهره برداری خواهد رسید.

علاوه بر افتتاح ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات دو استان آذربایجان غربی و گلستان، هم اکنون این ادارات کل در استانهای البرز، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، اصفهان، فارس، قزوین، خوزستان، یزد، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، یزد، همدان، اردبیل، زنجان و اراک و کرمان نیز به بهره برداری رسیده است.

تمرکز در تصمیم‌گیری و هماهنگی در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های بخش ICT بین کلیه واحدهای تابعه استانی از جمله اهداف ایجاد و بهره برداری اداره های کل ارتباطات در استان ها محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به اهداف و برنامه‌هایی که برای این حوزه در چشم انداز ۲۰ ساله کشور و برنامه پنجم توسعه از جمله ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات در نظر گرفته شده، به بهره برداری می رسد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.