ادارات کل استانی برتر سازمان زندان‌ها کشور معرفی شدند

ادارات کل زندان‌های استان‌های اصفهان، یزد و کردستان در نشست فصلی مدیران ستادی و استانی سازمان زندان‌ها به ترتیب به عنوان ادارات کل برتر در سال ۹۰ معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی رییس سازمان زندان‌ها در این باره گفت: این ادارات در تحقق سیاستهای سازمانی در مجموع و همچنین در ارزیابی های واحدهای ستادی و نظارتی عملکرد موفقی داشته‌اند.

متن تقدیر رییس سازمان زندان های کشور از رمضان امیری مدیر کل زندان‌های اصفهان، حشمت‌الله حیات الغیب مدیر کل زندان‌های یزد، و اسدالله گرجی زاده مدیر کل زندانهای کردستان بدین شرح است:

«موفقیت ارزشمندتان در کسب عنوان اداره کل برتر در اجرای سیاست ها و برنامه های سازمانی بر اساس ارزیابی انجام شده را تبریک عرض نموده و به مصداق حدیث شریف رضوی “من لم یشکرالمنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل” از زحمات و تلاشهای ارزنداه جنابعالی، معاونان، روسای ادارات و روسای زندانها و کارکنان آن مجموعه تقدیر و تشکر می‌کند.

توفیقات روز افزون جنابعالی و همکاران محترم در جهت ارتقاء نظام زندانبانی و بهبود فعالیت های اصلاحی و تربیتی را از خداوند متعال خواهانم».

در این نشست هم‌چنین از سعید زارع‌زاده مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان زندان‌ها با اهدای لوحی که از سوی رییس قوه قضاییه صادر شده بود،‌ تقدیر شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.