اداره ارشاد بابلسر به محمدرضا لطفی مجوز نداد

کنسرت محمد رضا لطفی در شهرستان بابلسر به دلیل نگرفتن مجوز لغو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی آوای شیدا،تور موسیقی محمدرضا لطفی که از ۲۵ شهریور ماه در شهر ساری آغاز شده و قرار بود در چهار شهر استان مازندارن به صحنه رود؛ به دلیل نگرفتن مجوز در شهربابلسر لغو شد.
محمدرضا لطفی در توضیح لغو کنسرت خود دربابلسر گفت: گروه ها همنوازان شیدا از ۷ ماه پیش تدارک یک تور موسیقی برای استان مازندران دیده بودند و با اینکه برگزار کنسرت در شهرستان ها توجیه اقتصادی ندارد ولی موظف به برگزار این کنسرت شد.
وی با اشاره به اینکه دراین تور قرار بود در شهرستان بابل نیز اجرا داشته باشند، افزود: شهر بابل از نظر برگزاری کنسرت شهری است که حاشیه های زیادی دارد و امکان برگزار کنسرت در آن بسیار سخت است.اما شهر ساحلی بابلسر همواره بدون مشکل کنسرت هایش را برگزارمیکرد و مردم درآرامش به کنسرت می رفتند.
این آهنگساز و نوازنده تار از برخورد رئیس اداره ارشاد بابلسر انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه مدیر اداه ارشاد بابلسر درآخرین روزهای مانده به کنسرت، ازدادن مجوزخودداری کرده و دیگرنهادهای شهری را مقصردانست؛در حالیکه با بقیه نهاده های زیربط مانند فرماندار و غیره تماس گرفته شد و همه اعلام کردند که ما با اجرای کنسرت مخالفتی نکرده ایم.
سرپرست گروه موسیقی همنوازان شیدا با تاکید بر این موضوع که  بیش از۴۵ سال برای هنر موسیقی این مملکت زحمت کشیده است،خاطرنشان کرد:همواره تلاش کرده ام به تنومند شدن درخت موسیقی و آواهایی ایران زمین کمک کنم اما دریغ از حمایت های کوچک! به نظرم مسئولان باید رسیدگی های لازم را برای برطرف کردن این مشکل بزرگ در شهرستان ها انجام دهند.
محمدرضا لطفی در پایان گفت :آیا دولت ما مرکزتصمیم گیرواحد ندارد؟ آیا  وزیرارشاد قادرنیست این گونه مسائل را درچهارچوب یک اساسنامه واحد به اجرا درآورد؟
گفتنی است، محمدرضا لطفی به همراه گروه موسیقی همنوازان شیدا به خوانندگی علیرضا فریدون پور۲۵ الی ۲۷ شهریور در شهرساری به صحنه می رود.
این آهنگساز و نوازنده تار همچنین ۲۹ الی ۳۱ شهریور در شهرستان آمل یکم الی ۳ در شهرستان قائم شهر کنسرت خواهد داد و قرار بود ۵ الی ۷ مهرماه در بابلسر به صحنه رود که که مجوز آن لغو شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.