اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گناباد اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد

در این بیانیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی ارسال شده آمده است:نظام متکبر و مستکبر غرب بار دیگر در جامه فرهنگ، یورشی جدید را علیه مقدسات بزرگترین دین الهی آغاز کرده و تابنده ترین چهره عالم اسلام، ساحت قدسی رسول صلح و سعادت و شرافت ، حضرت محمد مصطفی (ص) را آماج تیرهای اهانت قرار داده است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: این واقعه جانکاه در شرایطی روی داده است که سردمداران نظام رو به انحطاط غرب امروز در میان امواج متلاطم بیداری ملتهای اسلامی و گرایش روزافزون مردم جهان به تعالیم آیین آسمانی اسلام، وعده حق الهی را محقق یافته و همه رویاها و توهمات خویش را نقش بر آب دیده اند.

این بیانیه می افزاید: تولید و پخش فیلم اهانت آمیز به ساحت پاک و نورانی و وجود نازنین رحمه للعالمین (ص) بیش از هر چیز ضعف، درماندگی و اسلام هراسی سازندگان آن و حامیان پلیدشان و سربلندی اسلام عزیز و وحدت و انسجام مسلمانان جهان را آشکار کرد و نشان داد که نام محمد (ص) همچنان بر قلبها حکومت می کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این واقعه تلخ همچنین بار دیگر ثابت کرد آنچه امروز در نظام بین الملل با عنوان دفاع از آزادی بیان و حقوق بشر تبلیغ می شود تنها و تنها حربه ای سیاسی و شکلی واژگونه و کاریکاتوری از این دو گوهر ناب و دروغی بزرگ است که حتی مدعیانش هم آن را باور ندارند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد از همه مسوولان و گروههای مختلف مردمی به ویژه متولیان و فعالان حوزه های دینی، فرهنگی، رسانه ای و هنری خواسته است با تمسک بیش از پیش به حَبل الله المتین، رسول آخرین، محمد امین (ص) برای روشنگری و ابلاغ پیام جاودان و سعادت بخش آن حضرت به جهانیان جهادی علمی و معرفتی را در پیش گیرند.

۱۹۲۲/۶۵۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.