اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات خراسان رضوی باحضور وزیر ارتباطات گشایش یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گفت: تغییر سبک مدیریتی یکی از توانمندی ها و رسالت های حوزه ارتباطات و اطلاعات است.

دکتر ‘رضا تقی پور’ افزود: کشورهایی که حوزه ارتباطات و اطلاعات را به عنوان موتور توسعه اقتصادی کشور خود انتخاب کرده اند با سرعتی بیشتر از بقیه جوامع توانسته اند، پیشتازی کنند.

وی با بیان اینکه امروز مخابرات بخشی از کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، افزود: توسعه شبکه ها، مدیریت خدمات ارزش افزوده و یکپارچکی اطلاعات از ماموریت های اصلی این وزارت خانه است.

وی خاطر نشان کرد: تاسیس ادارات ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان های مختلف کشور یکی از اقدامات در راستای دستیابی به اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی با بیان اینکه خدمات گسترده حوزه ارتباطات و اطلاعات باید نظارت شود، افزود: اگر یکپارچگی خدمات این حوزه حفظ نشود، ممکن است هریک از بخش ها اهداف متفاوتی را دنبال کنند.

وی تصریح کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند حلقه های گسترده این حوزه در بخش های مختلف نظیر روابط بین دولت و اپراتورها، روابط بین خود اپراتورها و همچنین روابط بین مردم و اپراتورها را تنظیم کند.

تقی پور، خراسان رضوی را یکی از استان های پیشتاز درعرصه اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد و افزود: امید است با تاسیس اداره های ارتباطات و فناوری اطلاعات در خراسان رضوی، خدمات این اداره در سطح کشور به عنوان الگو مطرح شود.

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات و اطلاعات در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی جزء وزارتخانه های پیشتاز است، افزود: بزرگترین خصوصی سازی تاریخ ایران که خصوصی سازی مخابرات بود در این وزارتخانه انجام شد.

در این مراسم ‘احمد تقی زاده’ به عنوان مدیرکل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی معرفی شد./۲

۷۴۸۷/۶۶۴/۳۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۰۲۱۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.