ادامه “بارش ها” در بعضی استان های کشور /”تهران” ۴۱ درجه بالای صفر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در ادامه وقت امروز” یکشنبه ۶مردادماه ۹۲″ اعلام شد؛

طی سه روز آینده در استان های گیلان ، مازندران، گلستان و بعضی نقاط استان خراسان شمالی بارش باران گاهی با رعدو برق و وزش باد رخ می دهد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در ادامه وقت امروز” یکشنبه ۶مردادماه ۹۲″ اعلام شد که طی سه روز آینده در استان های گیلان ، مازندران، گلستان و بعضی نقاط استان خراسان شمالی بارش باران گاهی با رعدو برق و وزش باد رخ می دهد و همچنین پیش بینی می گردد که در روزهای دوشنبه و سه شنبه باش در گیلان و غرب مازندران از شدت بیشتری برخوردار باشد وهمچنین طی هفته جاری در بیشتر نقاط کشور تا حدودی از دمای هوا کاسته می گردد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، طی سه روز آینده به تناوب وزش باد و گردو خاک در منطقه زابل  و مناطقی از غرب و جنوب غرب ادامه خواهد داشت همچنین در بعضی مناطق استان های خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان، کرمان، سمنان، شرق اصفهان وزش باد شدید خواهد بود.
لازم به ذکر است، امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی با رعدو برق و وزش باد جنوب استان سیستان و بلوچستان، بخشهایی از کرمان، هرمزگان و جنوب فارس روی میدهد.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می گردد  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به ۴۱درجه و درکمترین حالت به ۲۶ درجه بالای صفر خواهد رسید .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.