ادامه تظاهرات در دهلی نو با وجود ممنوعیت پلیس به خاطر تحاوز به دختر ۲۳ ساله

۴ م دیماه ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با وجود ممنوعیت برگزاری تجمعات اعتراضی در مرکز دهلی، پایتخت هند، روز یکشنبه نیز گروهی در اعتراض به تجاوز به دختری جوان اقدام به برپایی تظاهرات کردند.

به گزارش انتخاب ؛ تظاهرات گسترده روز قبل در مقابل کاخ ریاست جمهوری به دخالت پلیس و درگیری با معترضان منجر شده بود و بر همین اساس پلیس دهلی برپایی هرگونه تجمع اعتراضی در مرکز این شهر را ممنوع اعلام کرد.

تظاهرکنندگان که اکثریت آنها را زنان تشکیل می‌دادند، خواستار در نظر گرفتن اشد مجازات و برپایی دادگاهی عادلانه برای عاملان تجاوز به این دختر جوان شدند.

دختر جوان ۲۳ ساله‌ای که به سبب شدت جراحات در حال حاضر در بیمارستان بستری است، هفته قبل از سوی شش مرد در اتوبوس مورد حمله و تجاوز قرار گرفت.

تجاوز به این دختر، خشم زنان هندی را در پی داشته و آنها می‌گویند، دولت اقدام کافی برای مراقبت از جانشان در برابر اینگونه خشونت‌ها و تهدید‌ها انجام نداده است.

در پی این ماجرا پنج نفر از جمله راننده اتوبوس بازداشت شده‌اند و پلیس در جست‌و‌جوی آخرین فرد مظنون به همکاری در این ماجرا است.

میزان تجاوز در شهر دهلی با داشتن بیش از ۱۶ میلیون نفر جمعیت بیش از هر شهر دیگری در هند است. آمار ارئه شده از سوی پلیس هند حاکی از آنست که به طور میانگین هر ۱۸ ساعت یک مورد تجاوز در شهر دهلی گزارش می‌شود.


خبرگزاری انتخاب |
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.