ادامه تمرینات “تن تن و راز قصر مونداس” با تکمیل بازیگران

۱۴م دیماه ،

اشکان صادقی، هومن کیایی، داریوش فائزی و شبنم فرشادجو بازیگرانی اند که به تازگی در تمرینات “تن‌تن و راز قصر مونداس”، به کارگردانی آروند دشت‌آرای، اضافه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی این نمایش؛ اشکان صادقی و هومن کیایی برای نقش دوپونت‌ها، داریوش فائزی و شبنم فرشادجو برای نقش پیرزن و زن جوان انتخاب شدند تا ماجراهای تن‌تن را در تماشاخانه ایرانشهر روایت کنند.
همچنین آرزو عالی و شقایق کفیلی هم دیگر بازیگرانی اند که قرار است نقش ایرما را در این نمایش ایفا کنند. پیش از این حضور حسن معجونی، سعید چنگیزیان، سحر دولتشاهی، کاظم سیاحی و محسن حسینی در این نمایش قطعی شده بود.
در نمایش “تن تن و راز قصر مونداس”، که اولین نمایش براساس ماجراهای تن‌تن است، محمد چرمشیر به عنوان نویسنده، آتوسا قلمفرسایی طراح لباس، آروند دشت‌آرای طراح صحنه، ساسان پیروز مدیر پروژه، حمید خرم‌طوسی مدیر تولید و سرویس خبری پی‌آرت و نازنین قنبری به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاوره رسانه‌ای همکاری می‌کنند.
قهرمان اصلی داستان‌ها “تن‌تن” خبرنگاری است زیرک و ماجراجو که با کمک سگ وفادار خود «میلو» به گوشه و کنار دنیا سفر می‌کند تا با کنجکاوی در مسائل پیچیده و مشکوک به کشف حقایق بپردازد. آروند دشت‌آرای قصد دارد تا از این داستان مهم تصویری اجرای متفاوتی داشته باشد.
گفتنی است؛ گروه هنرهای اجرایی “ویرگول”، تئاتر “تن تن و راز قصر مونداس” را برای اجرا، اوایل بهمن‌ماه سال جاری، در تماشاخانه ایرانشهر آماده می‌کند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.