ادامه جنگ‌افروزی‌ها در آمریکا، این کشور را بیش از پیش درباتلاق نابودی فرو خواهد برد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تجربه جنگ‌های عراق و افغانستان iبه آمریکایی ها ثابت نموده که دیگر تعاملات جهانی نیز نمی‌تواند آنها را در جنگ همراهی کند و اگر iبه این روند ادامه دهند بازهم شکست خورده و بیش از پیش در باتلاق نابودی فرو خواهد رفت.

ابوتراب علیرضایی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره iبه مناظرات انتخابی در آمریکا و مواضع کاندیداهای ریاست جمهوری این کشور، گفت: در مناظره انتخاباتی آمریکا، اوباما براین نکته تاکید نمود که اگر رژیم جعلی صهیونیستی مورد تهاجم قرار گیرد ما iبه آن کمک می‌کنیم و دیگر کاندیدای انتخاباتی این کشور  از همراهی با رژیم غاصب صهیونیستی در هر جنگ و تجاوزی خبر داد.

وی ادامه داد: همهی این‌ها نشانگر این بوده که هر کدام از این کاندیداها حامی و تابع مواضع خصمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی می باشند.

علیرضایی افزود: اظهارات اخیر دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا درباره ایران بیشتر جنبه فرافکنی و تبلیغاتی داشته چراکه آمریکا با سابقه جنگ افروزی‌هایش در منطقه دیگر توان آغاز جنگ تازه‌ای را ندارد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: تجربه جنگ‌های عراق و افغانستان iبه آمریکایی ها ثابت نموده که دیگر تعاملات جهانی نیز نمی‌تواند آنها را در جنگ همراهی کند و  اگر iبه این روند ادامه دهند بازهم شکست خورده و بیش ازپیش در باتلاق نابودی فرو خواهد رفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.