ادامه حملات ارتش سوریه به گروههای مسلح در مناطق مختلف

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الثوره گزارش داد: ماموریت ملی نیروهای ارتش سوریه علیه کسانی که در سرزمین شام فساد به پا کرده اند همچنان ادامه دارد و نیروهای مسلح سوریه با حمله به تروریستها ضربات مهلکی را بر آنها وارده کرده اند.

این روزنامه بیان کرد: ارتش سوریه منطقه مطعم قصر الوالی در حلب را از تروریستهایی که این منطقه را به محلی برای اقدامات تروریستی خود مبدل کرده بودند، پاکسازی کرد.

در عملیاتی در منطقه الاتارب در حومه حلب نیز تعداد زیادی از گروههای تروریستی بر اثر حمله ارتش سوریه از پای درآمدند.

ارتش سوریه در منطقه داره عزت در حلب نیز شماری از تروریستها را کشت و در منطقه العرقوب دو خودروی مجهز به سلاح دوشکا را منهدم کرد و تک تیرانداز معروف این منطقه که در حال فرار بود از پای درآورد.

ارتش سوریه به گروههای تروریستی در مناطق قبتان الجبل، کفر ناها در حومه حلب و الباشا در حلب نیز شماری از گروههای تروریستی را از پا درآورد.

روزنامه الثوره سوریه همچنین اعلام کرد: ارتش سوریه در منطقه سلیمان الحلبی در حلب، المرجه نیز با حمله به گروههای تروریستی دهها نفر از پای درآوردند.

در دمشق در اثر انفجار یک بمب کار گذاشته در یک پل عابر پیاده در خیابان المعرض القدیم یک شهروند که در حال عبور از این پل بود کشته شد.

در حمص نیز نیروهای امنیتی سوریه در منطقه القنطره در حومه القصیر دو خودروی مجهز به سلاح دوشگا گروههای مسلح را منهدم کردند. در این منطقه همچنین یک خودروی جیپ و موتور سیلکت وابسته به گروههای مسلح منهدم و چهار تروریست کشته شدند.

در حمص همچنین ارتش سوریه یک قبضه خمپاره انداز را از آن برای حمله به منازل و نیروهای دولتی بهره برداری می شد را منهدم کردند.

در منطقه الحیدریه و الغسانیه نیز ارتش سوریه با حمله به گروههای مسلح ده نفر از آنها را کشت. در منطقه النقیره در حومه حمص نیز در اثر حمله ارتش سوریه تعدادی از تروریستها دستگیر یا کشته و زخمی شدند.

در منطقه السلطانیه در حومه حمص نیز ارتش سوریه با حمله به گروههای مسلح دوازده نفر را کشتند و ۳۴ نفر دیگر را زخمی کردند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.