ادامه رقابت های هفته دوم لیگ برتر فوتبال

   *سایپا – استقلال؛ رویارویی کهکشانی‌ها با جوان‌ها

استقلال در بازی اول خود درحالی که بازی نه چندان جذابی را نشان داد توانست ۳ امتیاز را از آلومینیوم بگیرد. از سوی دیگر شاگردان مجتبی تقوی در دیدار اول مقابل تراکتورسازی بدون دریافت گل با یک امتیاز به خانه بازگشتند.

بازی های سایپا و استقلال همواره جذابیت های خاصی داشته و این بار نبرد تیم کهکشانی استقلال با مهرهای جوان سایپا می تواند بیش از پیش تماشایی باشد. هر چند که در این دیدار این سایپا است که باید پذیرای استقلال باشد اما با توجه به تصمیم مسئولان امسال هم استقلال در دیداری که سایپا میزبان است در ورزشگاه آزادی از این تیم پذیرایی می کند. استقلال در این بازی در صورتی که ITC نکونام برسد می تواند از او استفاده کند و از این حیث تماشای این بازی می تواند جذابیت های خود را داشته باشد.

* آلومینیوم هرمزگان -داماش گیلان؛ پذیرایی در بندر

اکبر میثاقیان دوست ندارد تحت هیچ شرایطی بازنده باشد و این بار فرصتی بدست آمده تا از گرما و شرجی بودن هوای بندرعباس نهایت استفاده را ببرد و بتواند با همین حربه حریف شمالی خود را غافلگیر کند. با این حال داماش در بازی اول خود مقابل فولاد نمایش بدی نداشت و توانست یک امتیاز بگیرد، شاید آنها این بار هم همین هدف را دنبال کنند.

*فولاد – سپاهان؛ نبرد صنعتی ها برای ۳ امتیاز

فولاد این فصل با چهره جدیدتری بازی می کند. این تیم با تفکرات حسین فرکی می خواهد فصل متفاوتی را پشت سر بگذارد. سپاهان نیز نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی کرده اما طلایی پوشان اصفهانی به کرانچار می نازند و با توجه به اینکه در بازی اول هم موفق شدند بر مس غلبه کنند، با همین انگیزه به اهواز می روند تا به عنوان مدعی قهرمانی چیزی کم نداشته باشند. هر چند که سپاهانی ها معتقدند برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارند.

*ذوب آهن – صبای قم؛ لشکر شکست خورده مقابل مورینیوی فاتح

ذوب آهن این روزها از روزهای پرفروغش دور است. هر چند هنوز اول فصل است و برای قضاوت زود اما این ذوب آهن حتی با روزهایی که در سال های گذشته کربکندی سرمربیگری این تیم را بر عهده داشت، فاصله دارد. شکست سنگین ۳ بر صفر مقابل فجرسپاسی نشان داد تیم اصفهانی تا روزهای خوب کار زیادی دارد. در سوی دیگر میدان صبای قم با یحیی گل محمدی که خیلی زود لقب ” مورینیو” را گرفته لبخند فاتحانه ای بر لب دارد. آنها در بازی اول ۴ گل به ثمر رسانده اند و چه انگیزه ای بهتر از این برای مصاف با ذوب‌‌آهن شکست خورده.

*مس کرمان – نفت تهران؛ جنگ ثروتمندها با نفتی های بی دغدغه

مس کرمان پیش از فصل سر و صدای زیادی داشت اما این تیم در قدم اول بازی را به سپاهان واگذار کرد تا به قاسمپور ثابت شود در کرمان روزهای راحتی پیش رو ندارد. مس با همه مهره هایش باید به مصاف نفتی برود که منصور ابراهیم زاده متفکر را روی نیمکت سرمربیگری دارد. نفتی ها تیم بی حاشیه ای نشان داده اند و ابراهیم زاده هم نشان داده حوصله دردسر را ندارد، هر چند که در بازی اول مقابل راه‌آهن به تساوی رسیدند و به قضاوت داور هم اعتراض هایی داشتند.

*پیکان – تراکتورسازی گواردیولای سرشکسته مقابل سرخ‌ پرتغالی

عبدالله ویسی فصل را به شکل بدی آغاز کرد و این روزها بدشانسی پشت بدشانسی گریبانش شده و دو تن از بازیکنان خود را به دلیل پارگی رباط از دست داده است. با این حال هنوز برای ناامیدی از وضعیت پیکان زود است. ویسی می داند که نگاه های زیادی روی اوست و به همین دلیل این روزها کمی در خودش فرو رفته تا از این به بعد با تفکر بهتری تیمش را ارنج کند.

در طرف دیگر میدان با تراکتورسازی روبرو هستیم. تیمی با طعم اولیویرای پرتغالی که در بازی اول اصلا چشم نواز نبودند اما با این حال این تیم که فصل پیش نایب قهرمان باشد برای دفاع از این عنوان هم شده باید از این شرایط خارج شود.

*ملوان – نفت آبادان؛ شمال و جنوب در قبضه پرشورها

ملوان یکی از تیم هایی بود که دیرهنگام تکلیف خود را مشخص کرد اما در بازی اول به پیروزی رسید تا هواداران خود را راضی نگه داشته باشد. در مقابل نفت آبادان که به موقع با کاستای پرتغالی شروع کرده بود در بازی خانگی به پرسپولیس باخت تا هواداران پرشور خود را غمگین راهی خانه ها کند. با این حال بازی قابل قبول نفتی ها سبب شد پس از سال ها هواداران نفت به جای اعتراض با تشویق تیم خود را بدرقه کنند و همه امید خود را به نتیجه گرفتن در بازی دوم گذاشته اند. باید دید آبادانی ها در انزلی می توانند از پس قوهای سپید با شرایط تازه ای که پیدا کرده اند بر آیند یا خیر.

گفتنی است، برنامه بازی های هفته دوم به شرح زیر است:

سه شنبه ۳ مرداد

راه آهن – گهر دورود ساعت ۲۲ ورزشگاه اکباتان

پرسپولیس  –  فجر سپاسی ساعت ۲۲:۳۰ ورزشگاه آزادی

چهارشنبه ۴ مرداد ساعت ۲۲

آلومینیوم هرمزگان  –  داماش گیلان  ورزشگاه خلیج فارس

فولاد   –  سپاهان   ورزشگاه تختی اهواز

ذوب آهن  –  صبای قم  ورزشگاه فولادشهر اصفهان

مس –  نفت تهران   ورزشگاه باهنر کرمان

پیکان –  تراکتورسازی  ورزشگاه تختی تهران

ملوان – نفت آبادان  ورزشگاه تختی انزلی

سایپا  –  استقلال ساعت ۲۲:۳۰   ورزشگاه آزادی

 

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.