ادامه روند حوزه هنری،سینما را دچار مشکل می‌کند

ادامه روند حوزه هنری،سینما را دچار مشکل می‌کندمات حوزه هنری و اکران نکردن فیلم‌ها،علاوه بر کاهش مخاطب،سینما را دچار مشکل می‌کند.

رضا عطاران،کارگردان و بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی باشگاه خبرنگاران درخصوص اقدامات اخیر حوزه هنری،گفت:اقدامات حوزه هنری و اکران نکردن فیلم‌ها، کاهش مخاطب را به همراه خواهد داشت و علاوه بر آن آینده‌ی سینما را دچار مشکل خواهد کرد.
وی ادامه داد:حوزه هنری باید اختلافات را کنار بگذارد و به مسائل و دعواهای پشت پرده نیز پایان دهد.
عطاران درخصوص دغدغه‌های اصلی خود برای اسخت فیلم “خوابم می‌آد”عنوان کرد:در اکثر سریال‌ها و این فیلم به دنبال تاثیرگذاری هستم و مخاطب نیز این نوع تاثیرگذاری و قابل لمس بودن را بیشتر می‌پسندند.
عطاران اظهار داشت:برخلاف جشنواره فجر،”خوابم می‌آد” در اکران عمومی بسیار مورد توجه قرار گرفت و این موضوع به توجه من  به سلایق مردم برمی‌گردد
وی ادامه داد:همیشه به دنبال تنوع در آثارم بودم و اینکه از واقعیت و تلخی‌های جامعه در فیلم‌هایم بهره بگیرم.
عطاران درخصوص شخصیت‌های فیلمش،افزود:سعی کردم در این فیلم بیشترین شخصیت‌پردازی برای “رضا” باشد و سایر شخصیت‌ها،حضور کمرنگی داشته باشند.
وی در پایان در خصوص حضور خود در پروژه “قلب یخی” گفت:حدود یک ماه است که با حضور مهران مدیری،هدیه تهرانی و رضاکیانیان پروژه را آغاز کردیم و نقش یک وکیل کلاهبردار را به عهده دارم./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.